TARİHİ BİR GÜNDE, TARİHİ BİR OLUŞUMA İMZA ATALIM...
8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Gününde geliniz,"TARİHİ BİR OLUŞUMUN "imzalarını atalım. Bu oluşturulacak tarihi bir kuruluşta hepimizin imzası ve katkısı bulunsun. Bugün Dünya kentlerinde yaşayan, Türkiyemizin 81 ilinde yaşayan Akademisyen, yere sağlam basabilen, aklında insan yaşamına kalıcı hizmet düşüncesi olan, Adalete inanan, özgür bayanların birlikte olmaya imza atacakları özel gün, özel kuruluş tarihimiz olsun. Geliniz, Türkiye ve Dünya Kadınlar Birliğinin ilk temelini (DÜNYADA İLK DEFA) bugün yurdumuzda birlikte atalım. Türk ve Uluslararası Kadınlar Birliğini Türkiye’mizde oluşturalım. Birlikte kuralım. Ardından da Türk ve Dünya Kadınlarını, çocuklarını, ailelerini koruma, kollama altına alan, kadınlarımıza tam özgürlük verecek olan bir Uluslararası birlik hayata geçirelim. Sözünü ettiğimiz bu birlik için her ilimiz sınırları içinde bu birliğin temsilci heyeti kadınları seçimle tesbit edip görevlendirelim. Demokratik ortamda, demokratik kurallarla hep birlikte seçip göreve getirelim. Bu birliğin oluşumu ardından da Türkiye Kadınlar Partisini kurup siyasi ortama özgürce sizleri gönderelim. Türk ve Dünya siyasetine kadınlarımızı tam yetki ve tam kadro ile girebilme, yer alabilme özgür hakkını birlikte oluturup sağlayalım. Her ilimizden birer temsilci seçerek ilk oluşum toplantımızı yapalım. Birlikte BİRLİKLER YASASI hükümlerince bir "TÜZÜK" oluşturalım.Yol haritamızı belirleyelim. İlgilenen Türk ve Dünya Akademisyen bayanların dikkatine ve ilgisine, özgür iradesine sunulur. Saygılarımla.
OLUŞUM İRTİBAT ADRESİ Suat TUTAK(Doğal Kurucu Temsilci) [email protected]
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
8 MART DÜNYA EMEKÇİ KADINLAR GÜNÜKUTLU OLSUN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
8 MART DÜNYA EMEKÇİ KADINLAR GÜNÜKUTLU OLSUN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.