çekip kapısını yüreğimin çıktın işte gidiyorsun, göğsünde bir kaç kitap, bir kaç defter ve düşlerim ellerinde...
bir daha gelmeyeceksin, seni çok özleyeceğim seninle büyüteceğim çocuksu sevgilerimi; her doğum gününde yıllar bir yaşına daha girecek ben yaşlarımı sileceğim, sen hiç büyümeyeceksin...
ne zaman gözümün önüne gelsen, zaman geri gidecek, ıslak, kaygan bir zeminde sürüklenircesine yağmurla yollar geri çekecek seni; yokuş aşağı dönüp geleceksin...
girmek istersen içeri, kimlik, imza gereksiz seni tanıyor gönül kapım şifresi parmak izlerinde saklı, bu kapı yalnızca sana açılır; fotosel, bakışına odaklı, sen çıkınca kapanır başkası giremez, ne zaman gelirsen gel!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEŞİFRE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEŞİFRE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her doğum gününde yıllar bir yaşına daha girecek ben yaşlarımı sileceğim çünkü sen hiç büyümeyeceksin...
Şiirin ana fikri bence bu mısralarda saklıydı. Özlem ve hüzün dolu mısraları büyük beğeniyle okudum değerli hocam. Siz hep yazın, bizler okuyalım İşaallah. tebriklerimle...
çekip kapısını yüreğimin çıktın işte gidiyorsun göğsünde birkaç kitap birkaç defter ve düşlerim ellerinde...
bir daha gelmeyeceksin geri seni çok özleyeceğim, seninle büyüteceğim çocuksu sevgilerimi...
her doğum gününde yıllar bir yaşına daha girecek ben yaşlarımı sileceğim çünkü sen hiç büyümeyeceksin...
ne zaman gözlerimin önüne gelsen zaman geri gidecek ıslak, kaygan bir zeminde yağmurlarla sürüklenircesine gittiğin yoldan çekecek seni; yokuş aşağı dönüp geleceksin...
girmek istediğinde içeri kimlik, imza gereksiz artık seni tanıyor gönül kapım şifresi parmak izlerinde saklı...
bu kapı yalnızca sana açılır; fotosel, bakışına odaklı sen çıkınca kapanır bir başkası giremez, ne zaman gelirsen gel!
Şaban AKTAŞ 14.01.1998
Sevgi şiirinizi kutlarım.Yunus diyarından selamlar.
yıllar bir yaşına daha girecek
ben yaşlarımı sileceğim
çünkü sen hiç büyümeyeceksin...
İşte bu dizelere dikkat!
Çok güzeldi hocam.
Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.