(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÜLBÜLÜN ZAMANI YOK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÜLBÜLÜN ZAMANI YOK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Boş gönül gemisinde cânân kaptan-ı derya Cândan daha kıymetli inciyle mercânı yok
Divâne bülbül âh u efgân eder gülşende Sesine sadâ veren bir gül-i handanı yok
Görmedin mi ey S /âye, Mecnunʼun hâlini Aşk derdine düşenin kalb-i şadumânı yok
Tek kelime muhteşem. Şiir, Yorum. Vede fon daki gülle bir bütün uyum içinde. Güzel bir şiir kutlarım hemde ayakta. Bilge yüreğine sağlık FLOZOF. Selamlar SAYGILAR....
Sevda cana kılıçtır, fetvası kan dökmeye Bir kez yara alanın devaya zamanı yok Acz'e düşen kalbinde vuslatın imkanı yok..................... Öylesine güzeldi ki tutamadım kendimi bağışlayın.
Fonla ve muhteşem yorumla birlkte nasıl sarstı eseriniz sabah sabah. Daha bu nağme epey bir devam eder bende artık.Taki yankısında kendi sesi kıvama oluşan damarlarda bu duyuş kendi kimliğine bürünene dek.Narkoz etkisi yaptı resmen.
Teşekkürler paylaşım için.Gönül emeğinizi tüm içtenliğimle kutlarım.Saygılarmla.
Bu içten yorumunuza çok teşekkür ederim. Bu tür şiirlerin bir ritmi var. Teknik imkanlar olsa seslendirme daha güzel olabilirdi. Buna rağmen şiirin duygusunu yansıtabildiysem, bundan mesrur olurum.
İzniniz olursa beytinizi beyitlerime eklemek isterim
Sevgili kardeşim şiirlerini paylaşmak için izin isterim müsade var mıdır ?