(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
T E K E R L E M E L E R (ÇOCUKÇA) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
T E K E R L E M E L E R (ÇOCUKÇA) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
cok güzel bir kültürümüz var bizim.Her söze bir yakisdirmaca;dambasinda saksagan vur beline gazmayi,o yar basina baglamis oyalida yazmayi,insan oglu birbirinden ögrenmis kudurpda azmayi:))uymadi uydururuk dilden dile masal gibi duyururuk, biz Türk Milletiyiz her söze, her olaya bir kilif uydururuk.Lafebesi der corumlu avradin biri bana,ayagima gelir düsünce basi dara,hasret gurbet yüregimde kapanmaz yara,ara yaban gülü araaa,belki bulursun bu dayanilmaz derdine care,dönme dolaba gönüllü girmis bi fare,cevir cevir kaybettigin sevdiklerini basinda dönen yildizlarda ara.Aman dostum sakin düsmeyesin dara.iste böyle birseydir tekerleme dilden dile sker gibi yuvarlana..saygilar selamlar..gecelerinizde yildizlar günes gibi aydinlatsin güzel yüreginizi..versin ilhamlari umman denizler gibi genisletsin gönül bahcenizi..saygilar.
Eveleme, develeme Deve kuşu kovalama Deve kuşu kaçtı Başını kuma soktu sandı dünya durdu onun gördüğü gibi her yer karanlık.. görmüyor kimse onu o görmüyor yaa gülüp ne çok düşündürendir tekerlemeler... teşekkür ederim bu güzel duyguları yaşattığınız için saygılar..