her nefesim geçmişin soluğunu taşır, tortulu anılarım vardır, aklıma çökmüş... yüreğimin gözesinden bir yudum su içerim, kana kana... y/ana y/ana... gözlerimin sağnaklarına aldırmam, yeter ki düş hayalime, gir gerçeğime...
rüzgara kanıp düşmüşüm çöllere, lös topraklara sevda olmuşum... kumullar birikiyor gözlerimde, direniyorum. gelecek can çekişiyor, bilinçaltımda... senli mazilerde akışkan gözyaşlarım, sev beni resimlerde, sev beni hep gülerken...
gideceğim bu şehirden gideceğim, gideceğim, eğer gelmek istersen arkamdan gözyaşlarımı izle... dikkat et boğulma yalnız; ağlayışlarımın ötesinde, kaynağından bulanmış göreceksin beni, kendine geldikçe... durmuş olacak göğsümdeki saat çoktan. şiirlerimde sev beni, hep seni söylerken...
sen tadında yaşadım hayatı, benli hayallerim olmadı benim, beni düşlemedim. saçların beyaz gazeller gibi düştü avuçlarıma, zaman öldüren katildim, buruşukluklar vardı yüzümde, güzel cümlelerim idam edildi hep... şiirlerimde bul beni, ben seni ararken...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiirlerimde Sev Beni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiirlerimde Sev Beni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çoook güzeldi sevgili kardeşim.Şiir yolundaki adımlarını temkinli ve kendinden emin olarak atıyorsun. Nasıl mutlu ediyor anlatamam bunu görmek. Varolsun emeklerin.Nice nicelerini daha okumak ümidiyle güzel yüreğini ve emeğini kutluyorum.Selam ve sevgiyle.
sevgili hocam bu yolda ilerlemem sizlerin sayesinde, sizin bana olduğunuz destekler yazdırıyor bunları, yüregimden kopan sözcükler sadece... güzel yorumunuz için teşekkür ederim saygılarımı sunarım gönülden...
sen tadında yaşadım hayatı, benli hayallerim olmadı benim, beni düşlemedim. saçların beyaz gazeller gibi düştü avuçlarıma, zaman öldüren katildim, buruşukluklar vardı yüzümde, güzel cümlelerim idam edildi hep... şiirlerimde bul beni, ben seni ararken.. sevdalıya yazılmış ne güzel dizeler.. yapılanlar yapılmak istenenler.. güzel bir şiir okudum saygılar...
Çoook güzeldi sevgili kardeşim.Şiir yolundaki adımlarını temkinli ve kendinden emin olarak atıyorsun.
Nasıl mutlu ediyor anlatamam bunu görmek.
Varolsun emeklerin.Nice nicelerini daha okumak ümidiyle güzel yüreğini ve emeğini kutluyorum.Selam ve sevgiyle.