(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SONSÖZ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SONSÖZ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatımızda öyle dönemler vardır ki insan sevdiklerini, değer verdiklerini yanında görmek ister ama çoğu zaman dertleriyle baş başa kalır. Her şeye rağmen hayata umutla bağlanmak ne güzel… Şiir ve resim birlikte onaylıyor, bir karar alınmış belli; bundan böyle hak edene verilecek sevgi… Çok güzel bir seslenişti şiiriniz. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
Aynen özetlediğiniz gibi hocam. Radikal kararların dizeleriydi. Ama umut da var hakedenleri ayırmak da. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Dostluklar İzmir'den.
Oh be...ne anlamlı bir dik duruş.Yalnız zaten kendi ayaklarımızın üstünde duruyoruz.Hatta birde etrafımızdakilerin elinden tutuyoruz canım.Harikaydın.Kutlarım.
Umutsuz anlarımızda umuda ışık yakmak. Güçlü ve ayakta olduğumuzu yansıtmaktı amacım. Güzel desteğiniz için teşekkür ederim hocam. Dostluklar İzmir'den.
Merhabalar hocam. İsyan gibi başladım ama başlıkla uyumlu bir yürek sesi görünce kutlamaktan başka çarem kalmadı.. Güzel bir vurguydu hocam..Selam ve saygılarım Toroslardan....
İsyan gibi görülse de umuda ışık yakmak. Güçlü ve ayakta olduğunu yansıtmaktı amacım. Güzel desteğiniz için teşekkür ederim şair arkadaşım. İzmir'den Toros'lara dostluklar.
Sırdaşın gözyaşındır,
Gözyaşını da yastığın alır.
İçindeki yangının
İnan sadece sana
Sadece sana baki kalır...
...
Dizeleriniz beni taaa yürekten vurdu..
Sayfalar olsun dilerim, bu kelamın yurdu.
Şiirinize tebriklerim gönülden.
Gün eksilmesin pencerenizden.
Sevgiler, saygılar.