Masa başı oyunu, satın almış koyunu Yalan dolan çok moda, aşmış kulun boyunu Kokmuş balık tavada, pis koku var havada Hastalık yoldaş olmuş, yok edecek soyunu.
Hangi kitap yazıyor, deftere sor bunları Şike denilen illet, hasta etmiş şunları Dışarda kurt arama, elma içinden çıkar Hepten siler süpürür, mundar eder unları.
Hain mağlup galiptir, hırsız bir yargıç olmuş Kendi kendini aklar, hak toz duman olmuş Dünya izlermiş bizi, senaryodur bu dizi Yıldırım çift çakarken, hukuk tarumar olmuş.
Ahlaklı düşsün diye, kör kuyular kazıldı En kötü küfürlerle, alna şike yazıldı Aziz dedik, hak yedik; bahçede kalmadı n/ar Tarihin sayfasına, “Şike/Name” yazıldı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şike/Name Yazıldı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şike/Name Yazıldı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahlaklı düşsün diye, kör kuyular kazıldı En kötü küfürlerle, alna şike yazıldı Aziz dedik, hak yedik; bahçede kalmadı n/ar Tarihin sayfasına, “Şike/Name” yazıldı.
baktılar olmuyor çamur atmaya başladılar ama kazdıkları kuyuya kendileri düştü.
En kötü küfürlerle, alna şike yazıldı
Aziz dedik, hak yedik; bahçede kalmadı n/ar
Tarihin sayfasına, “Şike/Name” yazıldı.
baktılar olmuyor çamur atmaya başladılar ama kazdıkları kuyuya kendileri düştü.
duyarlılığınız için teşekkürler selim bey..