eski bir dost aradı görüşelim dedi tamam ama dışarda buluşalım, eve kapanmayalım dedim ’ya ağlarsam... kimse görmesin’ dedi ah be güzelim sen bu hallere düşecek kız mıydın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ya ağlarsam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ya ağlarsam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi sıkıntılı bir durumdaymışsınız... Ancak bu gün ; fırtınalı havalarda sığınılacak bir liman olduğunuzun da farkına vardık. Dostunuzla bir çıkış yolu bulmanız dileklerimle saygılar sunarım.
DIŞARI DA DA KIYI, KÖŞE VE KUYTU YERLERDE KİMSE GÖRMEDEN BULUŞULA BİLİNİR. AĞLADIĞINIZI DA GÖREN OLMAZ. TEBRİKLER ESMA HANIM YİNE BİZLERİ DÜŞÜNCELERE GARK ETTİN. SAĞOLASIN.
Siz yine de evde buluşun o arkadaşla. Belli ki bir sıkıntısı var ve ulu orta ağlamak istemiyor...O her kim ise ona destek verin. Bir kaç tane de benim hikayelerden okusun anında başlar gülmeye eminim..
bazen düşmeyeki göresin
bir haller olur sana kapanırsın çalmaz kimseler kapını işte öyle birşey:)))