(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kanaat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kanaat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haberi bu gün duydum ama kim demiş ne zaman nasıl söylemiş üzerinde durmadım. İnanamadım çünkü ama sen de yazınca şimdi inandım ...Neyse yorumumu yazayım:
Ben bu insan kopyalama olayına baya baya inanmaya başladım. Bu fikri ortaya atan her kimse garanti Adolf Hitlerin kopyalanmış halidir. İleride insan harası da kurdurur bu saf bir ırk elde etmek için.
Aklımdayken atasözünü hemen yazayım. // Kurttan kuzu doğmaz...// Demek oluyor ki, zararlı denen çocuklar da zararlı insanlardan oluyor.. O değilde, Bu nasıl çoğalmak hocam:(((((((( Saygımla...
Hanımefendi sadece kendimizi canlı saymak gibi bir yanlışa düşüyoruz.Yediğimiz tavuk da canlıydı,kopardığımız çiçek te, kestiğimiz ağaç ta. Onların yaşam haklarına da saygılı olmalıyız diye düşünürüm. Kaldı ki ; dünyaya gelmiş bir insan hakkında böyle düşünene insan gözüyle bakmakta zorluk çekerim. Güzel konuydu işlediğiniz için tebrik eder saygılar sunarım.
???? Aman her şey değişiyor. Her şey eskisinden farklı. Biz mi yaşlandık? Eskiden "Adam olacak çocuk b..undan belli olur" derdi atalarımız. Şimdi "Adam olacak çocuk "gen"inden belli olur mu diyorlar? Valla gendi gen'imi merak ettim şimdi ? Allah çocuklarımıza hayırlı "gen"ler nasip etsin. Milyonlarca okuyucunun kaçırdığı bu önemli açıklamayı usta bir balıkçının enden bir balığı özel bir yemle yakalaması gibi,koca deryadan çekip sunmuşsunuz . teşekkürler değerli şair.
eğitimci deyip de tenzih edeceğimiz eğitim gönüllülerini, kendini eğitime adamış cefakar diğergamları, ufku engin vizyon sahiplerini ve daha birçoklarıyla aynı kefeye koymak olmaz !
Allah ıslah etsin diyelim ve bu patalojinin kökeninde ne var o araştırılıp, tedavi edilsin diye takipçisi olalım...
____________________yoksa Esma hanım bu gün 23 nisan mı hım demek ki karar verenler yerlerini özürlü olan (ki onlarda başımızın tacıdır) onlara mı devrettiler görevleri ondan bu karar çıkmıştır bence...
___EVET ÇÜNKÜ BUNLAR ZIVANADAN ÇIKTILAR BİR TOPLUMUN SAĞLIKLI BİREY YETİŞTİRMESİ SAĞLIKLI NESİL YETİŞTİRMESİ SADECE EĞİTİMLE BAŞLAR BUNU BAŞARAMAYAN TOPLUMLAR YOK OLMAYA MAHKUMDUR ANCAK BU OKUYANLAR BU SEFER SAPITMAYA BAŞLADI YANİ BUNUN MANTIKLI BİR TARAFI YOK Kİ BİZ DE BİR SÖZ VAR EFENDİ BABANIN SOYTARI OĞLU YADA TAM TERSİ SOYTARI BABA NIN EFENDİ OĞLU EEE NASIL AYIRT EDECEK BUNU BENCE YAPMAZLAR BÖYLE BİR ŞEY ANCAK SALAKLARIN İŞİ OLUR Saygılarımla...
bizim bir ekonomi hocamız vardı, bir televizyon kanalında program bile yapmıştı sayın prof.. -bu üklenin sorunlarını çözmek için bir iki atom bombası atacaksın.. derken hemde ciddi,ciddi.. ben de, -verin ikametgahınızı hocam.. demiştim :))
çocuklarla uğraşanı okul müdürü, çoluk çocuk tüm halkla uğraşanı prof. yaparız biz...
_______________BEN BEN ONUN ZARARLI OLDUĞUNA KANAAT GETİRDİM ve ZİHNEN BEDENEN ZARARLI ya neler neler söyleniyor sadece yuh beeee, demekten başka bir şey bulamıyorum kutladım değerli kalemi saygılarımla...
cahil değil ki, bir okul yöneticisi, insan düşünüyor,düşünüyor,nasıl böyle bir fikre sahip olur, bu fikri böyle bir ortamda söyler diye, yazık diyorum.
kesinlikle ederler...böyle bir insan egitimci olamaz..kedi bile 4.5 tane yavru yapıyor hepsini besliyor atmıyor..bir anne karnında bebek nasıl imha edilir......aklım durdu ..
Allah akıl fikir versin
SEN O DİYENLERE İNANMA HE :)))
Sağlıcakla