mail adresim mikrop kapmış millete garip mailler gönderiyormuşum mail adresimi değiştirdim tabii karşılıklı anlaşmak zaman alacak belki ama nelere alışmadık ki...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nelere alışmadık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nelere alışmadık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mikroplar şekil değiştirip her koşulda yine gelirler.. Onun için fazla sevinme canısı.. Bir fikrim var, genel temizlik için aşı... Acı var mı acı dedirtmeden, yaptırmalı aşı...
Sevgili Esma, inan ben de bilmiyorum..Kimilerinin işi gücü, çarpık işler peşinde koşmak, zarar vermek.. Doğrusunu yapmışsın zaten.. Sevgiyle kal arkadaşım..
mail adresim mikrop kapmış millete garip mailler gönderiyormuşum mail adresimi değiştirdim tabii karşılıklı anlaşmak zaman alacak belki ama nelere alışmadık ki...
Hanımefendi ; birinin daima yalınayak başı kabak sokağa bıraktığı çocuğu hastalanmış.Kadın başlamış ağlamaya.Komşular niye ağlıyorsun ki bu çocuğun hastalanacağını biz sana defaatle söyledik hiç dinlemedin demişler. Canım çocuğun hastalandığına ağlamıyorum sonra huyu değişecek ben ona ağlıyorum demiş... Format atılmasına ağlamıyorum da sonra makinanın huyu değişmiyor mu? Kaldırıp atasım geliyor. Zar zor bir şeyler öğreniyoruz yok efendim şunu da ekledik burasını da değiştirdik.Yahu eskisi gibi olsun ..Yok olmuyor. Geçmiş olsun ve kolay gelsin... Mert'e de kolay gelsin. Saygılarımla iyi geceler efendim.
Mail adresini fazla kullanmışsın anlaşılan. Zavallının bünyesi zayıf düşmüş...O yüzden de mikrop kapmış. Biraz kan hapı, az bir şey vitaminle sağlığına kavuşturmak da mümkündü lakin aaah gözü kör olsun bu tüketici toplum anlayışının. Hemen gidip yenisini almışsın. Dünyanın parasıdır şimdi...Vaahh vaaahhh gitti paracıklar desene?
Hay yaramazlar hay Ne yaparlar, ne işlerine yararki tek satırlık bir adres.)) Ama malesef o kadar çok sülük var ki Neyse yenisi hayırlı uğurlu olsun :)) yazarım . İnceden inceye bir taşlama
____________________hımmm doktora gösterdiniz'mi aldı mı antibiyotik öksürüğü var mı sakın şurup falan almasın iç organlarını yakar tahriş eder ama mikroptan kurtulmanın en iyi yolu nane limon bence :))) kutluyorum değerli kalemi sizin en azından Türkçe yoluyor benimki İngilizce yoluyordu mikrop mikropluk yapmıştı saygılarımla...
Evet hocam mikroplar... Hani yalnız canlıları yakalardı... Allah onları bu camlara bulaştıran iki ayaklı mikroplardan korusun:))) Geçmiş olsun hocam:........
Onun için fazla sevinme canısı..
Bir fikrim var, genel temizlik için aşı...
Acı var mı acı dedirtmeden, yaptırmalı aşı...
Sevgimdesin canım..