(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Boynumun borcu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Boynumun borcu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben hep korkardım çünkü silgimi arkadaşım yer diye cebimden çıkaramazdım şimdi o arkadaşa anlatıyorum silgi borçlarımı öde diye silgileri büyük bir zevkle yerdi sanırım sakızmı zannediyordu yada ilgiyi kendisine çekmek için yapıyordu
evet boynuna asarlardı bazıları çan misali... ilkokul sıralarıydı Mustafa silgisini kaybetmişti hemde boynuna asmasına rağmen, sınıfta arama başladı.. bir kız arkadşımın elinde gördü ve -bu benim silgim bak üstünde de adım yazıyor MUSTAFA.. dedi. ilginç olan kız arkaşımızın cevabıydı.
-ama ben de silgime MUSTAFA yazmıştım.. :))
o zaman şunu anladım,
-yaptığın hatayı silmek için silgini boynunda taşımana gerek yok, yüzsüz ol yeter.. :))
Bir zamanlar yoktu ki, Kalem ikiye bölünür, Ucuna çentik atılır, Silgi de ikiye bölünür, Yarısı kardeşinindir. O da pelikan olsa iyi, Tokyo terlik parçası...
Kutluyorum paylaşımını gönülden. Gün eksilmesin pencerenizden. Sevgiler, saygılar.
Dijital silgiden mi bahsediyon, delete tuşundan yâni? Ya da buradaki 'engelle' seçeneğinden mi? Anlamadım ama bildim di mi? Doğru söyle, açıklama yapma ama, 'bildin' de ben anlarım:) Selamlar, sevgiler sayın yazarım.
____________çok doğru kaybolmasın diye ip geçirir asardık boynumuza ve yanlış yazdığımız her satırı siler yenisini yazardık keşke insanların dudaklarından dökülen yanlış sözleri de öyle sile bilseydik. saygılarımı sunuyorum ...mutlu kalın.
Onu yazarken düşünmek gerek..