(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İtibar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İtibar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ikisine de itibar etmiyoruz anlaşılan,dizelerinizden bir serzenişte bulunduğunuzu anladığımı sanmıştım.Sizi kastetmiyorum ama ben özürü,gerekli ve zorunlu hallerde kullanırım.Çünkü ben hümanistim.Saygılarımla
Öncelikle Türekçe'miz güzel olmasının yanında bir imparator dili şarkı şiire en çok yatkın dil zaten bu yüzden çok yazıyorum az ve öz anlatım. Seni seviyorum ve özürdilerime gelince şöyle düşündüm az kullanıldığından dolayı aradaki açığı kapatmak adına Özürdilerim seni seviyorum birlikte kullanılırsa daha hoş ve açığın kapatılacağını inanıyorum nasıl olsa birlikte kullanılmasında bir fark yok ne sevmesini biliyoruz ne de adam gibi özürdilemesini hem hata yaptıktan sonra özürdilesen ne çıkar ki kırılan cam bardağın kırılan demirin kırılan kalbe kaynak tutmuyor ki.
Yalan valla... Seni seviyorum'u çok sık kullanıyoruz...Öyle ki evimizdeki kedi köpeğimize bile '' aşkım '' diyoruz. Özür dilerim ise çok daha sık kullandığımız bir kelime...Biraz farklılaştırıyoruz o kadar '' Ah pardon ! ''
Bizde bir bayan öğretmen var...Kadınla ilk taniştığım günlerde bir gün konuşuyor bu.'' Ay kızımı da evde babasıyla yalnız bıraktım. Ne yapıyordur kimbilir...Öyle güzeldir ki kızım bir görseniz bayılırsınız'' filan diye...Dedim adı nedir kızınızın ''Leydi'' dedi...Şaşırdım Leydi adına...Sonra cep telefonundan resmini gösterdi kızının '' Şivava cinsi bir köpek ''
Sevmesine seviyoruz da hatlar karışıyor...Alooo Adana...Çekil kardeşim aradan...
Ben tüm şâir ve şâire kardeşlerimi yürekten kutluyorum.bu konular ortaya atılmasa bu fikir haritaları bir türlü açılmazdı. Belliki kültürümüz erozyona uğramış,öz türkcemiz çakır dikenlerinin arasında sıkışan güller gibi mahkum edilmiş. Herağızdan dudakların arasından fırlayan tükrükler gibi ne anlama geldiği bilinmeyen kelimeler dökülüyor.Bence bir milleti Savaşlar değil kültürünün kaybolması yıkar.bu yüzden bu millet onlarca yıl at ın it in ağzına bakarak yaşadı.Bizlerin bir kültür semineriyle katkıda bulunmamız âlâ olur sanırım.Ben Esma hanıma çok teşekkür ediyorum,bu azveöz seslenişiyle dikkatimizi çektiği için.Selamlarımla Osman AKSOY
Nedeni ne olabilir acaba? Yörük kültüründen, yerleşik hayata geç geçtiğimizden mi? Yoksa kaba insanlar olduğumuzdan mı? İnsana verdiğimiz değerden mi? Yoksa yobazlığımızdan mı?...
Hanımefendi biz kestirmeci büyük Türk milletiyiz.Bu iki terim de çok uzun.Bumların kısalarını çıkarmak lazım.Bir heceli en çok iki heceli.Kimse artık Allaha ısmarladık demiyor.Niye ? Uzun çünki.Ne diyorlar.Bay (by)...Gibi... TDK.nu göreve davet ediyorum...Dermişim. :))
Tebrik eder ( Bakın bu da uzun ) saygılar sunarım.