(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fetih 1453 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fetih 1453 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben başkaları gibi film hakkında kötümser değilim bir filmi Holivod istiyorsa o film kötü olamaz sabah bir kanalda bir eleştirmeni dinledim çok çok beğendiğini bir kaç kendini bilmez eleştirmenin sansasyon yapmak için filmi kötülediğini söyledi.
evet bir kez daha seyre dalalım bakalım nasıl olsa film, tiyatro, şike silivri,ordu paşalar milletvekilleri ve gazeteciler derken arşivimiz kilitlendi şimdide fatma gülüğn suçunu unuttuk recep bey bizi uyutmaya devam edecek 1453 le uyaya kalalım biraz daha arkadaşım sevgi ile kal.
Flm için Hollywood yolcusu filan diyorlar...İnşallah öyledir...İnsallah tarihimizin içine etmemişlerdir yine...Umarım Fetih gibi bir fetih 1453 gibi bir 1453 olmuştur... Gidip görme konusunda baya bir bekleyeceğiz sanırım.
Ben de senin gibi o gazeteci yazarlara pek aldırmam...Gidip öyle filmleri alkışlarlar ki şaşarsınız. Öyle filmleri de yerden yere vururlar ki daha da şaşarsınız.
'002 yılıydı sanırım. Ünlü yorumcu Erman Toroğlu yorum yapıyor: '' Ben dünya kupası üçüncülük maçı oynayacak bir takımın maçını seyretmem ( Türk Milli takımını kastediyor'' Sanli o güne kadar hep final oynamışız da 2002 de finale kalamamışız...O hesap işter...Pek aldırmam ben de senin gibi o yorumlara filan.
Hanımefendi bence bayatlamaz.Hatta tazesini görenlerin eleştirilerinden sonra hazmı daha da kolay olur. Başbakan evinde izlemiş beğenmiş mesela... saygılarımla...
Aslında herkesten çok seviyorum ama o deniz hiç bir zaman istediğim gibi köpürmedi...hiç bir martım uçamadı mutluluğa.... Yani tamamen duygusal hocam..duygusal... Hadi şimdi son astığım şiirime bir fırça da siz atın..Yine hüzün var deyinde kaçayım....Saygımdasınız