Mehtaplı gecede yıldızlar altında Yürekleri sıcak tutan rüzgarlarda Bir meleğin ışıltısı aydınlattı geceyi Bir ALLAHA bir sana kurdum secdeyi ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫ ✫..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫ ✫.. Geceyi nakış nakış süsleyen yıldızlar Aşkı yüreklere sürükleyen rüzgarlar Baş döndüren olgun ipeksi saçlar Güzelliğini gören melekler ağlar ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫ ✫..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫ ✫.. Gecenin güzelliğini yaşamak doyasıya Güzelliğin değer güneşe aya dünyaya Nur saçan yüzüne kimse kıyamaz bakmaya Hazırım adam gibi ölmeye senin yoluna ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫ ✫..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫ ✫.. Gece mehtap ve yıldızlar şahid olsun aşkımıza Güneş mehtap yıldızlar ışık saçar bir bakışımıza Çiçekler ağaçlar selam durdu bizim tanışmamıza Meleğim romanlar şiirler yazıldı kutsal aşkımıza... ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫ ✫..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫ ✫..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECE VE YILDIZLAR ŞAHİT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECE VE YILDIZLAR ŞAHİT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gece mehtap ve yıldızlar şahid olsun aşkımıza Güneş mehtap yıldızlar ışık saçar bir bakışımıza Çiçekler ağaçlar selam durdu bizim tanışmamıza Meleğim romanlar şiirler yazıldı kutsal aşkımıza... ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫ ✫..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫ ✫..
Güzel duyguların anlamlı eserine tebrikler... Harikaydı şiir dost şair...esenlikler gönülden...
bu romanlar yazılan, kitaplar dokunan şiirine helal kardeşim, harika olmuş, dilerim ki ahirete taşınan ilahi aşk olup kalır cenneti kübrada devam eder,