Önce gözler gördü sevdi birbirini, Öptüm doyasıya o güzel gözlerini. Sevgiyle aşkla tutum narin ellerini, Kendime baş tacı etim kutsal sevgini. ****இܓ ****இܓ ****இܓ ****இܓ Sen melek oldun karanlık dünyama Gök kuşağı yağmur oldun sevdama Talih kuşu oldun kondun başıma Yamıyorum sensiz geçen yaşıma ****இܓ ****இܓ ****இܓ ****இܓ O güzel gözlerini mahsum yüzünü Kıble bildim ibadet bildim sevdama Deli gibi seviyorum bak gözyaşlarıma Melek oldun huri oldun girdin dünyama ****இܓ ****இܓ ****இܓ ****இܓ Demek ki bu zamanda varmış melekler Öyle ölürcesine sevmiş bizim yürekler Yıldızlar yakamozlar aşkımıza ışık saçtılar Çocuk gibi senin sevgine muhtacım meleğim...
****இܓ ****இܓ ****இܓ ****இܓ kosarli47/mehmet emin dağ
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUHTACIM SEVGİNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUHTACIM SEVGİNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Demek ki bu zamanda varmış melekler Öyle ölürcesine sevmiş bizim yürekler Yıldızlar yakamozlar aşkımıza ışık saçtılar Çocuk gibi senin sevgine muhtacım meleğim...
sevgiyi canı yürekle taşıyan gönül yücedir dost hak ve hakkikat bilir...güzel yüreğine sevgiler olsun...
****இܓ ****இܓ ****இܓ ****இܓ Demek ki bu zamanda varmış melekler Öyle ölürcesine sevmiş bizim yürekler Yıldızlar yakamozlar aşkımıza ışık saçtılar Çocuk gibi senin sevgine muhtacım meleğim...