Beni karanlıklardan kurtaran, melek olarak biliyorum. Seni alın yazıma yazan ALLAHIMA,şükürler olsun diyorum. Cennetten ALLAH tarafından indirilen, melek sanıyorum. Benim biricik aşkım kadınım, ben seni çok seviyorum.
✿⊱╮.✿⊱╮.✿⊱╮✿⊱╮.✿⊱╮.✿⊱╮✿⊱╮.✿⊱╮.✿⊱╮
Bazen nuruyla bazen sevdasıyla onunla aşkI seviyorum. Onunla ne güzellikler ne günler yaşadım bir ben biliyorum. O güzellikleri bana yaşattığı için ona da ALLAHA şükrediyorum. Biricik aşkım iyi ki varsın iyi ki kadınımsın seni çok seviyorum.
✿⊱╮.✿⊱╮.✿⊱╮✿⊱╮.✿⊱╮.✿⊱╮✿⊱╮.✿⊱╮.✿⊱╮
Anneler gününde, sevgiler gününde, bana en güzel hediye sin. Kadının yeri baş tacıdır kadın kutsaldır bunu her kes böyle bilsin. Sadece melek ya da kadın değilsin sen benim canımsın canımın içisin. Dünyanın en güzel hissidir karşılıklı seve bilmek sevmek can iyi ki varsın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İYİ Kİ VARSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İYİ Kİ VARSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anneler gününde, sevgiler gününde, bana en güzel hediye sin. Kadının yeri baş tacıdır kadın kutsaldır bunu her kes böyle bilsin. Sadece melek ya da kadın değilsin sen benim canımsın canımın içisin. Dünyanın en güzel hissidir karşılıklı seve bilmek sevmek can iyi ki varsın.
o lmazsa biz seni nası tanırdık dost kutlar sevgiler sunarım...
ilhamınıza bereket,
sevgilerr...