(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTERDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTERDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir ve yorum güzel ... Teşekkürler Çetin Bey.. ........... ÇAKMAK ile ayaklarda güzel bir cınas olmuş fakat, hançer çakmak değil de orada " sokmak " olsa daha anlamlı-hoş olur diye düşünüyorum.. Hançer çakmak deyimi biraz tuhar duruyor .... Yorumu beğendim, başarılı ... İçten dileklerle selamlar, teşekkürler tekrar.. Emekleriniz ve gönül teriniz saygıdeğerdir. ......... GÖZÜNE ACI YAŞ DEĞMESİN...
Seni içmek yudum yudum bir nefes Ne sigara ne de çakmak isterdim Üstadım.. Siirlerini okumak..Sesinden dinlemenin tadı bir başka..Yaralı yüreğimde tekrar tekrar gerilere dönüyorum..Benimde bir eşim varmış diye teselli buluyorum..Rabbim yüreğindeki yangınını dindirsin inşallah,,Ferahlık versin sana..Ne diyeyim..Gıyabında Ketümum..Sihhat ve sağlık diliyorum..Saygılarımı sunuyorum..
Okuması ve dinlemesi mükemmel, duygu yüklü, nadide bir eserdi sayın hocam. Sizin şiirlerinizde ben kendimi buluyorum zaten. selam ve muhabbetlerimle...
Kokunu duyup da esen yellerde Sana doğru koşmak gurbet ellerde Askımız romanken bütün dillerde Aslı’ya Kerem’i yakmak isterdim ............yine hüzünlü bir siirdi..siirlere nasil da yakisiyor siten ve hüzünler..keske siirlerimiz de kalsalar hep..kutlarim yürekten saygilar üstad...
Benliğim yok olup sende biterken Ve şimdi içimi sensizlik yerken Ömür tükeniyor hàlà mı erken Bütün tabuları yıkmak isterdim
Bir deli rüzgar ol gel başımda es İster kara sevda ister bir heves Seni içmek yudum yudum bir nefes Ne sigara ne de çakmak isterdim
A..zade gelmez mi hayalin sonu Sevda çekenlere sormalı onu Sen varsın aklımda yok başka konu Şimdi sana doğru akmak isterdim
.....HER YANI SEVDA, HER YANI ÖZLEM VE HER YANI BURAM BURAM HÜZÜN KOKAN OKUMASI KEYİFLİ DİZELERDİ. .....HİSSEDEN YÜREK VE YAZAN KALEM SAHİBİNİ KUTLUYOR SAYGILARIMLA SELAMLIYORUM. .....SAĞLIKLA VE MUTLULUKLA KALIN.