Bakıyorum... Baktıkça her yerde seni görüyorum Tüm güzelliklerini Gözlerim kamaşırken Kalbim sıkışırken İçim yanarak Her an artan hasretle inliyorum Senin olacağım anı düşlüyorum Bugün 2012 14 Şubat Yani SEVGİLİLER GÜNÜ... Yine seninle dopdoluyum Tırnaktan saçıma dek Her damla kanımda vücudum tutuşarak Yine yoksun sen... Yine yalnız.. Yapayalnızım bugün. Beş yıl oldu bu hasretin ateşini sen yaktın hatırladın mı? Hala o hasretlerdeyim ben bak Sen ne alemdesin? Söyler misin? İçin hiç yanmıyor mu? Benim gibi dalıp dalıp gidiyor mu gözlerin..? Yoksa "Adam sende" diyerek omuz mu silkiyorsun? Hayır hayır... Olamaz öyle bir şey. İnanamam buna... Çünkü kalbim seninde hasretle yandığını Aleme haykırmak istediğini "Seviyorum... Seviyorum işte " dediğini söylüyor. Buna inanmışım ben.. Son anı demimde de bu inançla öleceğim. Kalbimin bana emri bu... Sen ne dersen de. Gerçek olan bu... Seni sevdiğim... Ölesiye dek de seveceğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRETLREDEYİM BAK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRETLREDEYİM BAK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beş yıl oldu bu hasretin ateşini sen yaktın hatırladın mı? Hala o hasretlerdeyim ben bak Sen ne dersen de. Gerçek olan bu... Seni sevdiğim... Ölesiye dek de seveceğim.