durup durup hüzünler yağdırıyorum gözüme, seni anıyorum gözyaşı diyorlar bunun adına... niye ama ben demedim ki bunu gözlerime. kabullenişi en zor olan, bu muymuş bir bilsem... bir bilsem bu vedasız gidişin sebeb-i manasını....
hadi gel, bir çift söz söylemeden duralım şu yağmurda... aksın yağmur damlaları yüzümüze, gözyaşları sevinsin ahde vefa bu mu diye. inim inim inlesin yürek. duymayan, kulağın olmasın. hissetmeyen, yüreğin olmasın. sen sağol ahretliğim her nerde olursan ol.
suçlular... dönüp dönüp suç mekanına gelirlermiş. ihmal mi ettim ki seni de kırdın akgüvercinin kanadını... içim acıyor... dayanamıyorum.. sustum.. sustum. yazmayacağım işte.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sustum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sustum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hadi gel, bir çift söz söylemeden duralım şu yağmurda... aksın yağmur damlaları yüzümüze, gözyaşları sevinsin ahde vefa bu mu diye inim inim inlesin yürek... duymayan, kulağın olmasın. hissetmeyen, yüreğin olmasın. sen sağol ahretliğim her nerde olursan ol.
daim olasınız!