Sevmeyi sevilmeyi haketmiyorsan, o perişan haldeyken sense gülebiliyorsan, sevginin değerini sevdiğine veremiyorsan, boşa vakit geçirip duruyorsan ne sevmeyi, bilmişsindir nede o sevgiyi haketmişsindir....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİ EMEK İSTER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİ EMEK İSTER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gonul sayfanızda kısa ve öz bır siirle karşıladım ...
Siir'inizin düzelerinden sevgi incileri dökülüyordu .....
Sevgi .... Saygudir..... Sevgi .... Kesiftir.... Sevgi .... Anlasmaktir.... Sevgi .... İnceliktir.... Sevgi .... Korumaktır ..... Sevgi ... Teslimiyettir.... Sevgi .... Gerçektir .... Sevgi .... Sicakliktir.... Sevgi .... Şanstır ....
----------- SEVGİ EN ESKİ YOL PUSULAMİZDİR-----------
Sevmeyi sevilmeyi haketmiyorsan, o perişan haldeyken sense gülebiliyorsan, sevginin değerini sevdiğine veremiyorsan, boşa vakit geçirip duruyorsan ne sevmeyi, bilmişsindir nede o sevgiyi haketmişsindir....
Sevgi emektir. Değer vermek ve her gün bir çiçeği sular gibi yemyeşil kalmasını sağlamak gibi bir şeydir. Sevgi değerdir....yürekten........
Ozan Renas Erdil tarafından 4/3/2012 6:51:49 PM zamanında düzenlenmiştir.