hiç elim varmasa da tuşlara son bulgurumu atıp torbamdan öyle gideceğim üşüyen yalnızlığıma kar altında kuşlara...
bir yanım yanıyor bir yanım donuyor çoktandır acı yüklüyor ve karamsarlık yaşanacak hali kalmadı gezegenin...
ne varlığına ne yokluğuna güvenemiyorum kimsenin öyle bıktım ki kaprislerden kime baksam aynasında güçlü kimse suçlu görmüyor!
imrenmiyorum, iğreniyorum benliğinde ezeli ilkellik kimse göstermiyor kelini kimisi başına bere takmış kimi takke tellik...
tutuyorsa biri birini ya ayağını ya elini kaydırmak ya da kandırmak için, insanlık bitmiş adalet arıyorum hukuk arıyorum adam arıyorum elimde Diyojen’in Feneri dolaşıyorum fellik fellik...
cami önlerinde güvercinler biri yem satar, para kazanır biri yem alır, kuşlara atar ne garip dünya güya ikisi de iyilik yapar biri attığını öteki sattığını azımsanır, dünyayı kuşlar mı kurtaracak onca günahın cezası bir avuç yem; korkulu bir yürekten rüşvet belki ancak çok eminim yemi tanrı da azımsasayacak!
kentin güvercinleri hazıra konuyor dağdakilerin kanadı kırık yüreği kanıyor, bir çuval kömür bir avuç makarna hımm aptallar her şeyin unutulduğunu sanıyorlar ... ne öyle hep komşuda pişer ne her zaman beleş düşer gün gelir ellerde keleş tarakalarla peşpeşe sokaklara leş düşer!
yok yok, sevmiyorum bu gezegeni sevgileri sahte herkes kendini beğenmiş kimi kalleş kimi kahpe, zavallı acuzelik gitmeliyim bir kez daha yalnızlığıma ve üstelik Dünya Sevgililer Günü’nde...
bir daha gelmeyeceğim geri ne haliniz varsa görün ararsanız beni ölü şiirlerimden sorun cesedimi terkedilmiş dilediğiniz yere gömün ardımda bir mezarlık yüreğimde nazarlık...
ne zamanki toprağına şiirin bir damla gözyaşı akar o zaman düzelir beşer şair şiiriyle ayağa kalkar, yoksa gezegen hep şer...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELVEDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELVEDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aklında çekip gitmek varken bile hala insani duygulara yeniksiniz.Torbanızdai son sahip olduklarınızıda kurda kuşa yem diye dağıtıyorsunuz.Manası içinde...derininde dizeler.Kutlarım.
EMEĞİNE ÖZÜNE KALEMİNE BEREKET DİLERİM COK ANLAMLI BİR ESER OKUDUM SAYFANDA CANDAN EMEK HURMET DİLERİM NADİDE ESERİNİ BİR DAHA TEBRİK EDERİM ÖZÜNE EMEĞİNE SAĞLIK,, ,,,,,,,,,,,,,,
ne zamanki toprağına şiirin bir damla gözyaşı akar o zaman düzelir beşer şair şiiriyle ayağa kalkar, yoksa gezegen hep şer...
**************** Şaire çok iş düşüyor... Beşer şaşar, o da boyumuzu aşar..
Ey millet, açın gözlerinizi yoksaaaa!.. Bu sevgilier gününde sahte yüzler, sahte kalpler görmek istemiyoruzzz!.. Daha neler de neler.. Akla ziyan, acaba var mı anlayan?.. Nefisti yine Hocam.. Varolunuz efendim...
TOKAT GİBİYDİ...HAKEDENE HAKKIYLA! ANLAM VE ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE, İBRETLE OKUDUĞUM, COŞKULU,DOYURUCU VE DOPDOLU DİZELER. TEBRİKLERDEN BİR DEMET BIRAKTIM.SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Saygılarımla........