(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE O; AŞK MI? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE O; AŞK MI? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam, genellikle serbest yazıyorsunuz, her iki şiirinizi de beğeniyorum ama, hece biraz daha ağır basıyor benim nazarımda. Ne dersiniz? Beğenerek, hazımsayarak okuduğum nadide bir eserdi. Size gıpta ettiğimi söylesem yanlış anlamazsınız umarım. Selam ve muhabbetlerimle...
Bu nedenle hem hece hem de serbest şiirleri rahatça kaleme alabilirim. Bu nedenle hem serbest hem de serbest şiirleri rahatça kalme alabilirim. // Olacak. İki kez serbest yazmışım.Düzeltirim.
Değerli şairim; birincisi yaşadığım aşk, ikincisi yaşadığım coğrafya, üçüncüsü aldığım yabancı dil eğitimi bendeki etkilerini sözcük dağarcığı açısından şiirde de yansıtır. Rehberlik yapıyor olmam ülkemin güzelliklerini daha yakın tanımamı da sağladı.Bağlama çalıyor olmam yapıtların müzikalitasini arttıran bir etken. Bu nedenle hem serbest hem de serbest şiirleri rahatça kalme alabilirim. Şiiri kurgularken empati ve yaşa(n)mışlık çok önemli, Çoğunlukla yapıntı şiirlerde duygu noksanlığı vardır. Bu da pozitif etkilemez şiiri. Kâlbe doğan sesi yakalayabilmek önemli. Her zaman mantıkla akılla şiir yazılmıyor.Yazan değil sadece, yazdıran da çok önemli! Bu konuda böyle düşünüyorum kısaca. Değerlendirmeleriniz için çok teşekkür ederim. Sağlıcakla esen kalınız...Selamlar. Şiirle...
En güzel açan gül sevgidir derler
Estikçe savrulur gülden kederler
Bazen sevdiğine pişman ederler
Çözülmez kördüğüm aşkta da vardı...
Aşk mı.? O ne ? Titanic'le battı bile.
İçtendi,güzeldi.Tebriklerimle.
Saygı ve selamlarımla.