beton şehirlerinde üşüdüm bayım, biraz toprak ört üstüme... bu şehrin ışıkları çok parlak, karanlık yüzünü gizlemek için. o köhne yüzü çirkin bayım, bildiğin gibi değil...
sokak satıcılarının çığlıklarını, ve dudaktan sarkan sözcükleri, kredi kartları susturuyor, beş takside/on takside... sokak kaldırımlarında sağlam ve aç insanlar, gururlarını satıyorlar bozuk üç beş kuruşa... durum bildiğin gibi değil bayım.
buranın doğası mis kokmaz bayım is kokar, akı karası seçilmez yüzlerin. aldırışsız apartmanlarda komşuluklar kis kokar b/ayım, dudaklarında tutsak kalır kelimelerin/ sohbetlerin... yalnızlığın güncellenir, ben b/iz arasında çıkar ilişkileri basılır bu şehirde, durum umduğun gibi değil...
insanlar yüzlerini boyar oldu, renk renk sanki kalpleri aynı değil, neyse bayım sen uçurtmanı sonsuzluğa uçurt, gökdelenlerin arasından... teknoloji şehrinde s/anal yaşamak usandım. durum bildiğin gibi değil bayım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Durum Bildiğin Gibi Değil Bayım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Durum Bildiğin Gibi Değil Bayım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika idi kardeşim.Durum bildiğin gibi değil, bu kalem güç kazanıyor günden güne, Durum bildiğin gibi değil. Bu tarz şiirleri çok severim ve yazarım.Sana da çok yakışıyor. Sana tavsiyem bu şekil bu tarz yazmay bak serbestte özellikle. Yani kapalı olsun şiir, okuyucu acaba desin. Durum bildiğin gibi değil sen çok ışık saçan bir kalemsin.Ama bu tarza yoğunlaşırsan. Sevgiler, selamlar kardeşime.
Durum bildiğin gibi değil.
Bu tarz şiirleri çok severim ve yazarım.Sana da çok yakışıyor.
Sana tavsiyem bu şekil bu tarz yazmay bak serbestte özellikle.
Yani kapalı olsun şiir, okuyucu acaba desin.
Durum bildiğin gibi değil sen çok ışık saçan bir kalemsin.Ama bu tarza yoğunlaşırsan.
Sevgiler, selamlar kardeşime.