Haydi göm hiç çekinmeden Aşktan sevgiden yoksun Bir vefasızın bedenini Kalbinin en derin yerine Sırtında aşkın hançeri Kanarken sevda yarası Bırak öylece kalsın Yüzünde aşkın karası....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN KARASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN KARASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yara yürekte kalsın ,yüzde kara olmaktansa. İç yansa da önlem alırsın yangınların karşısında.Baş eğmezsin efece karşı durursun .Bırakalım kanasın PAŞAOĞLU.Yüz karası silinmez ömür boyu taşınır. Mevlâna der ya: ''Aşka yanmalı can dediğin.Ya canan olmalı ya da canını almalı.Yâr diyemezsin ki herkese içindeki yaran olmalı.Herkesin bir yüreği vardır amma yürek dediğin bir başka yanmalı.'' Yürek yanmıyorsa, aşk yüzde kara olarak kalmalı bence de..Yüreğine sağlık can dostum Sevgilerimle.
Haydi göm hiç çekinmeden Aşktan sevgiden yoksun Bir vefasızın bedenini Kalbinin enderin yerine Sırtında aşkın hançeri Kanarken sevda yarası Bırak öylece kalsın Yüzünde aşkın karası....