koylar sabah uykusunda mavi bir tül çekmiş üstüne kayıklar geziniyor düşlerinde suların...
sular serin, düşler derin kahvaltıda bütün balıklar, boşluğum boşluğa sığmıyor dolmuyor yüreğimde yerin...
-II-
çıldıran denizleri severdim; deli poyrazlarda tel bir yana, yel bir yana savrulur saçlarınca sevgililerin...
delikanlı sıcak günlerim lâv akan bir yanardağdı, bedenim erir, başım duman, savrulurdu yücelerden aşkın ateşinde küllerim...
ezeli bir fay hattı kırılıyor bir daha göçüyor üstüme yürek dağları patlıyor böğrümden lâv lâv gözelerim...
-III-
sevenin düşünü kim ne bilecek hasret içten içten dağlar; yeri değil şimdi sularda kehanetin beni maziye kırık düşler bağlar yıkıyorum içimden temelini ihanetin...
gönüldür; bir bulanır, bir durulur nice dağlar dolanır, yola düşen yorulur molada dinlenir yolcu, kola düşen vurulur...
gün geçer, ay geçer, yıl geçer diner deli poyrazlar, yarasını sarar kabuk yürekten kin geçer, dalgalar durulur, sabah uykusunda koylar ipil ipil ibrişim sular masmavi gök, ipek atlas, tülden cibinlik, suların üstüne gök çadır kurulur...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BATIK KENT DÜŞLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BATIK KENT DÜŞLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Deniz yıldızını görünce denizin kenarında, içim cızz etti.Suya kavuşmazsa ölür deniz yıldızları yaşamaz ki güneşte.. Yürekten kin geçer dalgalar durulur demişsiniz ya.Aslında her durgun dalgadan korkmalı bence.Ne poyraz ne lodos biter yürekte, ne de hırçın dalgalar durulur. Sadece saklanır derin koylarda sırasını bekler. Fırtına olmak için zaman kollar. Her zaman ki gibi şiir okumanın keyfiyle ayrılıyorum sayfanızdan.Yüreğinize sağlık.Sevgilerimle.
ezeli bir fay hattı kırılıyor bir daha göçüyor üstüme yürek dağları patlıyor böğrümden lâv lâv gözelerim... ******************** Şiirinizin can alıcı bölümü... Patlayan lâv lâv gözler... Daha ne demeli efendim!?.. Betimleme muhteşem!.. Çok takdirlerim usta kaleminize... Saygıyla..
Yürekten kin geçer dalgalar durulur demişsiniz ya.Aslında her durgun dalgadan korkmalı bence.Ne poyraz ne lodos biter yürekte, ne de hırçın dalgalar durulur. Sadece saklanır derin koylarda sırasını bekler. Fırtına olmak için zaman kollar.
Her zaman ki gibi şiir okumanın keyfiyle ayrılıyorum sayfanızdan.Yüreğinize sağlık.Sevgilerimle.