(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...YÖN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...YÖN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili sessiz, nedendir bilmem ama anlatamasam da çok şeyler anlıyorum bu şiir(ler)den.Sen sessiz, şiir yön, ben sedasız ama bön:) tebrikler. Bu arada alışmışım ya, şu mısrayı şöyle görmek istedim. "Nehirlere mi s/atılmış duygular" nehiri bilmem ama Dere'ye s/atılmış gamdan başka bir şey yok:) Sevgiler.
Eh sevgili Aslı sessizliğin buysa sesli Aslı hali nasıldır kim bilir--)) Sevmek yekdiğerinin suratına bakmak değil beraberce aynı yöne bakmaktır demiş sevgili Bektaş doğru da demiş zaten bunu yapabiliyorsanız demek ki sorun yok..Paylaşımların en güzeli beraberce doğruyu görebilmek..Güzellikleri yakalayabilmek uzanabilmek mutluluğun ellerine dokunabilmek sıcaklığına sanırım aşk bu.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Duyamadım
Hadi ben
Sessizim
Sana ne oldu
Mükemmeldi Şaire'm kutluyorum