(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NOT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NOT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilinmeyen denklemin neticesini, kamuoyu olarak hep beraber görecegiz. iyi niyetimli kendi adima iyi yazildigina ihtimal, vermiyorum. Taktir kamuoyunun, selamlarimla...
Fermancının yazdığı fermancıyı da götürür bir gün çok bilinmeyen denklemlere hiç merak etme şair dost.Harika bir şiir olmuştu tebrikler.Saygı ve selamlar.
Nazım Hikmet''Sen yanmasan ben yanmasam,nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa''demiş,tarihin karanlıklarında kalan özellikle kör karanlığa itilen,saklanan acı gerçekler,utanç vesikaları çok sayıda.Düşünen başı,duyan yüreği yasaklamışlar,iki kişiden fazla insan yanyana olunca başını kesmişler,gece sokağa çıkmak yasaklanmış.İnsanlar koyun sürüsü haline gelmişler.Üç maymubu oynamak zorunda kalmışlar.Güzel ,kısa ama anlamlı bir şiir olmuş.Bu arada denklem zaten bilinmeyendir ama iki,üç bilinmeyenli denklem deyince işin daha zor ve karmaşık olduğu anlamını taşır.O yüzden denklem kelimesini tek başına kullanabilirsiniz.Problemim ağırlığını belirtmek için başına iki üç diye sayı değerleri getirimelidir.Bilinmeyen denklem derseniz Türkçede anlatım bozukluğu olur yani gereksiz kelime kullanmış olursunuz.
Degerli Aslihan hanim, Denklem konusunda isaret ettiklerinize katiliyorum. Tekst etmeden, siirim üzerinde degisiklik yaparak bir kac kez üzerinde düsündüm. Böyle yazmayi daha dogru buldum. Bir takim karmasik yorumlara, sebebiyet vermemeye özellikle dikkat etttim. Gelismeleri izliyorum. Yazdiklarinizin hepsine katilliyorum. Cok güzel anlattiginizi belirtmek isterim. Matematikte ki, bilinmeyen denklem, (X) siirimde ki, denklemi sizin gibi, anlayan arkadaslarin olduguna emin olunuz. Evet üc maymun, oyunu aleni oynanmakta. Bilincli kesim tarafinda cok iyi biliniyor. Sagduyu sahibi insanlarimiz, basta aydinlarimiz olmak üzre, duyarliliklarini mümkün mertebe elden birakmamali....... Affiniza siginarak, Türkce hassasiyetinize hayranim. gereksiz kelimede, ziyade siirimin özü önemli..... Selam ve saygilarimla......
Tebrikler ....