ağız dolusu küfürler var cebimde yakası açılmamış kandırılmış kuşlarım var kanatlarında mühür ve bir yalan inanmış onca sarhoş uslar gözümde pul kadar sus, insan kendi için yaşar sus, bencil yürekten biri de bende atar
ne bilirim taş ocağının soluksuzluğunu ne bilirim tütün işçisinin susuzluğunu ne bilirim kara sevda yangınının g/özünde donan yaşı ne de onurlu duruşuna onursuzca sürülen lekeyi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnsan Kendi İçin mi Yaşar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnsan Kendi İçin mi Yaşar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok doluyum çok.İsyanı bile yanlış biliyorum. minicik kanatlarımda ağır yalanlar.Ve yalanı hakikat zanneden güya (!) akıl ahipleri. Hıh..İnsan kendisi için yaşarmış ? Beni de öyle sandılar.
OYSA ! Bu büyük uykuda yastıksız başım.Uyumuyorum Önce din adına soygunlar geçiyor zihnimin ışığından Her yatağa uzandığımda bir gerçeğe uyanıyorum öğretilenin zıddı tüm yaşananlar İçimde dağ gibi sorular ve ben dayanaksız yürüyorum.
Diye başlayıp içini ayan eden ve Milyonların bu halde olduğunu vurgulayan.Müthiş bir çalışma. Özetle :Verilen her bilginin geleceğin selameti açısından tarafsız olmadığında nasıl bir kaos ve tutarsızlığa yol açtığını sergilemek açısından elzem ve gerekli. Kavim ve ırk belasından başlayıp; İşcinin alınterine oradan ideoloji uğrua harcanan genç nesillere dokunarak yaşanmamışlıklara işaretle top yekün bir çaba ile tekrar etmemesi temennisi de;"Çocuk adımlarım larımla "vurulanarak hepimizi kuatmış. ***Harika -oooo -müthiş.eline sağlık üstadem (Ne demse) de kalmaması temennisi ile. Tebrik ve takdirlerimi bırakıyorum. İnanın yalnız değilsiniz.Başarılarınızın devamını diliyorum.
ne bilirim taş ocağının soluksuzluğunu ne bilirim tütün işçisinin susuzluğunu ne bilirim kara sevda yangınının g/özünde donan yaşı ne de onurlu duruşuna onursuzca sürülen lekeyi
Yaşamdır gelir geçer Mücadelledir verilir geçer Çıplak ayaklarınla çıkarsın dağlara bir amaç için Sevdandır peşinden koşar gidersin Ekmek için çalışırsın yerin dibinden Bir krozu patlaması seni yıkar gider Makine çarklarını çalıştırırsın,emeğinden yararlanmasın Geceleri başın yastıkta durulmaz Sevgilinle bile sevişemezsin Ruhun yorgun,bedenin yorgun...
Harika bir şiir okudum,sevgi ve selamlarımla
dost46 tarafından 2/9/2012 8:27:31 AM zamanında düzenlenmiştir.