(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Göz Değil Gönül Görmeli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Göz Değil Gönül Görmeli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akıl bir başına bırakıldığında çoğu zaman sapkınlığa düşer. Bu yüzden daima yedeğinde gönle ihtiyaç duyar. Gönül aklı daima sıcak sulara çeker ve akıl bundan daima haz duyar. Ne gönülsüz akıl, ne akılsız gönül işe yaramaz. Bu yüzden aklı düşenler biz deli, gönlü düşenlere divane diyoruz...Aşka tam teşebbüs aklın karı değil, gönlün halidir...Akıl beş duyumuzla cilalanırken, gönül tüm kainatla yıkanır...
hakkınız var zaten aşk akıl işi değil aşk bildiğim bir durak ta değil el yordamıyla anca kadar işlenebiliyor benim şiirlerimde kendine ancak bukadar yer ediyor :-) saygıyla/
2.kez zahmet verdim afedersiniz/ ilk yorumu göremeyince meraklandım
Evet beş duyu aklı aydınlık olur, Akılsa gönlü yedeğine alarak kendine yol bulur. Aslında gönül aklın daralan sınırlarını genişletir ve aklın güzelden yana düşmesini sağlar. Biz aklı düşenlere deli, gönlü düşenlere divane deriz...
akşam okuyamamıştım görememiştim yorumunuzu boşuna merak etmemişim :-) derlerki insanın iyisine deli atın iyisine doru derler bazen sözler olur söylenemeyen ama ahvalimiz ele verir canhıraş suskunluğu ... Kim bilir ... sevgiler saygılar....
Göz her zaman görür ama asıl gören asil gönüldür diyenim YÜREKTEN KUTLARIM Bu şiiri adına bakarak başka yöne çekip ele aldım sonuç ayrı kapı aynı yere varıştı ALKIŞ TUTUYORUM