gönül dergâhında diz vurmak... huzurda mum gibi erimek... yürümek adım adım eteklerinin dibine. oraya sığınmak huzuru kıskandırmak... dokunmak aşka alevler içinde yandıkça dokunmak, dokundukça yanmak, küllerine dokunmak aşkın... ve yeniden dirilmek külünden ateşinin gözlerinde aşk renginde bir çocuk masumiyeti öpmek dudaklarından incir kuşlarının. soyunmak günahlara, çığlık çığlığa yürekler! bir adem kusurunda bedenler. havva masumiyetine sığınıp dokunmak mahremine. damlayan bir elma suyu teninde günah çiçekleri ve aşk dolu heybelerden sızıyor sevişmelerden arta kalan. ne kadar dökük korkular varsa pul pul uçuşur. ey teni gülsevgili..; sustur beni. ben masum bir adem günahındayım. ellerim teninin kokusunda bedenim sarmalaşır cehennemi duygularla sustur beni artık, ben adem değilim ey aşk.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSTUR BENİ EY AŞK! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSTUR BENİ EY AŞK! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk beni ardıma alıp sen nefes alışlarda biz uyanmak
aşk iki yüreğin tek nefesi bölüşmesi
selamlar