Yüzüne bakmaya kıyamadığım Ateşli nazarlarına kurban olduğum Aşk ararken cefa bulduğum Adını andıkça halen solduğum Şimdi mutlu musun diye iç geçirip de Çeşmi hayalinden hesap sorduğum Kül etti hasretin ölümden beter Uzakta olsan da mutlu ol yeter…
Senin olan ruhumu ele satmadım Koskoca geceler boyu yatmadım Karanlıklardan hicran topladım Bazen bir beste oldun bazen bir şiir Dar geldi sineme kocaman şehir Sevda denizinde yoldan sapmadım Varsın yaşasın benimle keder Uzakta olsan da mutlu ol yeter…
Güneşin isyanı gittiğin gündü Maviydi umutlar geceye döndü Denize akseden ay bile söndü… Ne güneş ne ay nede denizler Yârimin o güzel yüzüne benzer Gecenin matemi beni sarsa da Şafağın her demi acı olsa da Uzakta olsan da mutlu ol yeter…
Ben gibi yüzü solmuş yıldızın ayın Bitmeyen gecenin sabahındayım Adımı değiştim kara sevdayım Saatler boyunca aynı hardayım Bir şafak vaktinde yine senleyim Şubat soğuğunda sabah beşteyim Dualar benimle ezanı bekler Uzakta olsan da mutlu ol yeter…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUTLU OL YETER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUTLU OL YETER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.