Herkes severdi beni, Küçük bir bebekken. Yaramaz mı oldum şimdi, Büyüyünce ben. Her şey benimdi: Bin bir renkli ışıklar, Beni gıdıklayan çocuklar. Şimdi: Sadece topum, Ve tahta atım kaldı elimde, Ben büyüdüğümde.
Ah bir büyüsem derler, Bebeklik daha güzel, bilmezler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bebekliğe Özlem (Çocuklarımıza) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bebekliğe Özlem (Çocuklarımıza) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizi aramızda görmek ne güzel öncelikle bunu belirtmek isterim.
Eflatun'a iki soru sormuşlar. Birincisi ; "İnsanoğlunun sizi en çok şaşırtan davranışları nedir ? " Eflatun tek tek sıralamış : Çocukluktan sıkılırlar ve büyümek için acele ederler. Ne var ki çocukluklarını özlerler... ...........................................
Çocukluğunu özlemeyen yok gibir,keşke acele etmeseydik büyümek için.
Duru güzel bir anlatım beğenilerimi bıraktım sayfanıza
Ne güzel bir şiir; keşke insan hep çocuk kalabilseydi, ama olmuyor, kalınmıyor işte, hayat bu, yaşayıp her şeyi göreceğiz... Anlamlı ve düşündürücü bir şiir okuttunuz..Çok teşekkürler... Selam ve saygılarımla...
Şiirle fondaki resim öyle güzel uyuşmuş ki, bana kendi kızımın çocukluğunu anımsattı. Onun da böyle bir kedisi vardı ve gün aşırı o kediciği yıkayıp sıkardı. şimdi büyüdü/ büyüdük ve büyüdüğümüze pişman olduk.
Çocuklarımız geleceğimizdir aydınlık günler onların olmalı ne yazsak azdır onlar a sevgilerin en büyüğünü vermeliyiz.Anlamlı dizelerinizi tebrik eder yürrek sesinizi kutlar sevgiler bırakıyorum sayfanıza..
HOCAM COK GUZEL BIR SIIR BEBEK OLMAK COCUK OLMAK VAR OLARAK DA KALAMAK AMA BUYUYORUZ ISTE COCUKKEN DEDIGINIZ GIBI BUYUSEK DIYE UGRASIYORUZ BUYUDUK SIMDI COCUK OLSAK DIYE ASLINDA SABIRLA BUYUMEK VE HER YASDA YASIN TADINA VARMKA VAR VE BUYUDUGUMUZDE OLGUNLASINCA HER SEYI FARKLI GORUYOR VE BILINCLI OLUYORUZ.FARKINDALIK ONEMLI HER SEKILDE CEVREMIZE FARKLI GOZLE BAKIP ALGILIYABILIYOR VE O YASIN TADINA VARARAK YASIYORSAK VE KENDIMIZI MUTLU ETMENIN YOLLARINI BULUIYORSAK MUTLU OLURUZ DIYE DUSUNUYORUM.HERSEY INSANIN KENDI ELINDE.