12 yaşındaki kız çocuğu 54 yaşındaki iş adamına babası tarafından sözleşmeli olarak senet karşılığı satılmış... demek ki; babanın ederi 5 bin TL.’ymiş bence o kadar da etmez de!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Babanın ederi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Babanın ederi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
12 Yaşında bir kız çocuğunu 5000 liraya satan babaya lanet olsun...Lakin o beş bin lirayı bir gecede bahşiş olarar nerebilecek kadar parası olduğu halde bir insanın fakirliğinden ve çaresizliğinden faydalanarak onun 12 yaşındaki kızına göz koyan 54 yaşındaki sapığa binlerce kez lanet olsun.
İngiliz yargıç,geceyarısına doğru parktan geçen küçük kızı korkutan adamı 7 yıl hapisle cezalandırmış.. Bizde değil korkutana,alana da-satana da herhangi bir yaptırım yok!..
Hanımefendi çok dramatik bir olay bu...Daha önce de benzer bir yazınıza istinaden yasalarımızın yetersizliğni yazmıştım.Allah Adem'le Havva'yı cennetinden indirirken şeytanı da yanlarına katıp ne haliniz varsa görün dedi...O halde içimizdeki şeytanı bireysel olarak kontrol altında tutamıyorsak ki tutamıyoruz. O zaman iş toplumsal kontrola kalıyor...diye düşünüyorum. İğrenç bir konu ama dile getirip,çözüm aranması gereken önemli bir sorundu...Tebrik ediyor Saygılar sunuyorum.
Böyle babalar 5 para bile etmezler. İnsanların hatta kız çocuklarının parayla satılmadığı, kadına şiddetin, çinsel ve diğer her türlü istismarların son bulduğu, barışın, mutluluğun ve huzurun olduğu, kardeşçe yaşanılan bir dünyada yaşamak dileklerimle. Kandiliniz mübarek olsun. Sevgiyle kalınız.