Defne Joy Foster’in ölüm yıl dönümünde mezarı başında sadece annesi ve bir dostu/sevenleri varmış sanat camiası kalem kırmış anlaşılan tabii... herkes çok masum ya! bu riyakarlığınız da beni öldürecek... ruhun şad olsun Defne Joy...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağlarsa anam ağlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağlarsa anam ağlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yok yok sanat camiamızın günahını almayalım....Organizasyon eksikliği...Bir kaç televizyon kanaluı, üç beş kamera olaya el koysaydı mutlaka giden olurdu...Medyadan hiç kimsenin uğramadığı bir yerde sanat camiasının ne işi olabilir ki...Hem yorgan gitti kavga bitti. Artık reyting yapmıyor Defne Joy Foster haberleri.
Hanımefendi, sanat camiası lay lay lom bir camia... Cem Yılmaz'ın şu aralar internette dolaşan Teşvikiye' den uğurlamalarla ilgili güzel bir oyunu var.Tam gerçeğin kendisi...Neyse konumuz Defne, ardından rahmet diliyelim, annesine sabır, kızına sağlıklı uzun ömür diliyelim olsun bitsin... Vefalı yüreğinizi kutlar saygılar sunarım.