olmazsa, İstanbul uyurken gel... uyandır bir kuşu, atla kanadına gece gel, o saatlerde olsa olsa aç köpekler ulurmuşçasına havlar, ya da kimsesizler yiyecek arar en kuytularda. sen yine de gel, gece gel.
IV-
eğer bulamazsan asmalı muhallebicinin yolunu korkma, çoktan yıkıldı. asmalar soldu gitti. muhallebicinin yerini ben bile bulamıyorum. muhallebiler buzluklarda artık. çevir kuşun kanadını, kendine yeni bir yol bul da gel.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALBÜMLERDEN ÇIKIP GEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALBÜMLERDEN ÇIKIP GEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Salt zaman ya da mekanlar kaçıp gitmiyor avuçlarımızdan.Ya da sevenler/sevilenler ıraklaşmıyor birbirlerinden... Öyle olsaydı mekanların değişen yüzlerine alıştırırdık,içinde olduğumuz zamanı daha değişik yaşamaya zorlardık kendimizi. Sorun o değil...
Objelerin değişiyor olması da. Galiba bu büyük yabancılaşma sancısı başka nedenlerden kaynaklanıyor.
olmazsa, İstanbul uyurken gel... uyandır bir kuşu, atla kanadına gece gel, o saatlerde olsa olsa aç köpekler ulurmuşçasına havlar, ya da kimsesizler yiyecek arar en kuytularda. sen yine de gel, gece gel.
bir tutam umuttu tuttuğum sonra trene koyduğum hüzün yol oldu yem oldu gitti şimdi içimde şiirdi uçan................................saygımla tebrikler
çevir kuşun kanadını, kendine yeni bir yol bul da gel.
gece gel ki resimlerde
ne sen ne ben
ne de u ç t u ğ u m u z çıksın...
gece gel ki sadece kuşlar çıksın.
Hep bekliyoruz gidenleri sevdiklerimizi kaybettiklerimizi gelip giden yok sanırım şiirinizi okuduğumda bazı şeylerin şiirinizde gizli olduğunu farkettim gizemli bir şiirdi kutlarım sizi defalarca okudum sanırım her günde okuyacagım.
Albümler her zaman yüreğimi sızlatır,yaşananlar yaşandığı zamanlarda keşke kalabilseydi.Dün,dün olarak kalsın,sızlatmasın yürekleri,Albümlere hep sonra bakarım demiştim.Sonralar bu günlermiş meğer,bugünse onlara bakamıyorum.Güzeldi saygılar....
“Modernizm”e göre evet, değişmeyen tek şey değişimin ta kendisi
günümüz “modern” insanı ise çağın gerisinde kalmamak adına viran ediyor bütün eski kültürsel değerlerimizi..
Haydarpaşa yıkılıyor trenler uzun zaman kalkmayacak..
belki o kısa yolculuk boyunca bizi dingin tutan havada raks eden martılara simit atabileceğimiz vapurlarda olmayacak
bir gün denizin altından hızla gideceğiz her yere..
önce şiirin girişinden burayı aldım
sonra...
İstanbul vefalı şehirdir kaç asır dimdik ayakta ama o hala susuyor
Kar yağmış her yer bembeyaz ama iki kişi çıkıyor bu güzelliğin adına çile diyor! almasaydın birader mercedes kalmasaydın yolda paranla ağalık yapacaksın diye çocukların düşlerinde gördüğü beyaz örtüye nedir bu kinin!
kısaca çalınmış çocukların düşleri ve giderek artmakta