Ne acılar,ne sancılar Çekti gönlüm Pınarların içinde susuz Ayazların içinde yanıp Kor sıcakların içinde Dondu bu gönül. Bunada yenilmeyecek Yıkılsada yere Toprağa dayanıp Yeniden kalkabilecek ayağa. Bu gönül Kararlarımın ani ve kesin olduğunu Bilmeliydin... Yolun ve bahtın açık olsun Sevgili...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOLUN VE BAHTIN AÇIK OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOLUN VE BAHTIN AÇIK OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"pınarların içinde susuz"l,"kor sıcakların içinde dondu bu gönül"le güzel imgeler yakalanmış. "buna da" ve"yıkılsa da"ayrı şekilde yazılacak. "ne acılr,ne sancılar çekti gönül"uzantısı şiiri anlam bakımından tamamlardı yanına eklenseydi.Dışnda şiirini beğendim.
YOLUN VE BAHTIN AÇIK OLSUN Ne acılar,ne sancılar Çekti gönlüm Pınarların içinde susuz Ayazların içinde yanıp Kor sıcakların içinde Dondu bu gönül. Bunada yenilmeyecek Yıkılsada yere Toprağa dayanıp Yeniden kalkabilecek ayağa. Bu gönül Kararlarımın ani ve kesin olduğunu Bilmeliydin... Yolun ve bahtın açık olsun Sevgili...