....01 Şubat 2012 tarihinden itibaren Adapazarı - Haydarpaşa arasında çalışan ve Anadolu’dan gelip Haydarpaşa’ya giden trenlerin yolları kapandı.İnsanlar çaresiz.
ARTIK TREN ÇALIŞMIYOR
Sakarya’dan Haydarpaşa Sorun oldu baştan başa Başını da vursan taşa Artık tren çalışmıyor
......... Memuru ve öğrencisi ......... Hem esnafı hem işçisi ......... Yolda kaldı her birisi ......... Artık tren çalışmıyor
Hızlı tren hep bahane Rantiyesi pek şahane Duysun alem-i cihane Artık tren çalışmıyor.
......... Kimse halkı umursamaz ......... Dertlerine çare bulmaz ......... Otobüsler çözüm olmaz ......... Artık tren çalışmıyor
Kara tren gitti gelmez Haydarpaşa dile gelmez Kimse kadir kıymet bilmez Artık tren çalışmıyor
......... Halkı zorda bırakanlar ......... Yandaşa rant yaratanlar ......... Ey hakları satılanlar ......... Artık tren çalışmıyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARTIK TREN ÇALIŞMIYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARTIK TREN ÇALIŞMIYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaptıkları hangi iş doğru düzgün ki laf ola beri gele bol bol övünmek ve nutuk, bu kadar büyük kitleleri ilgilendiren bir tren yolu planlamasını bile yapamıyorlar, ne yapalım % 50 düşünsün, sitemli şiirini gönülden kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Selamettin Bey, toplumun çaresizliğini ne güzel anlatmışsın. hızlı tren iyi hoş da kısa mesafelerdeki vatandaşların hali ne olur, nasıl ve neyle gelir gider kimsenin umrunda değillerdir.
.....Sorun toplumun sorunu, emeği ile geçinenlerin sorunu, öğrencilerin sorunuydu. Böylesi önemli bir sorun yaşanırken hissettiklerimi yansıtmaya çalıştım. Aynı konuda YAZILAR SAYFASINDA da " EL İNSAF" başlıklı yazımı paylaştım. .....Şiirimi okuma ve yorumlamaya değer gören duyarlı yürek sahibine teşekkür ediyor, saygılarımla selamlıyorum. .....Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
geçenlerde yazdığım İstanbul şiirimde bende söz etmiştim Haydarpaşa tren istasyonundan. Eli kolu uzunların ellei ve güçler yettiği sürece halkın malını yağmalamaya devam,hızlı tren bahane Haydarpaşa şahane..
Duyarlı kaleminiz daim olsun var olsın kutlarım üstadım düşünceye ve yüreğinize saygılarımla GÖNÜLDEN KOPUP GELEN SEVGİ VE ÖZLEM DAMLALARI İŞE YAZILMIŞ MUHTEŞEM BİR ŞİİR OLMUŞ. gÖNÜL DAMLALARINI MÜREKKEP YAPAN KUDRETLİ KALEM MUHTEŞEM BİR ŞİİRİN ALTINA İMZASINI ATMIŞ. DUYGU TUFANI OLAN ŞİİR BÖYLELİKLE HAYAT BULMUŞ.
''kara tren gitsin ve bir daha gelmesin...'' Taa cumhuriyet döneminden kalma sistemdi. Yerine daha çağdaş bir sistem gelir diye umuyorum. Ama tarhi Haydarpaşa'yı yok etme ve rant anlamında bir gelişme ise... protesto edenlerin başında olurum şüphesiz.günceldi....güzeldi tebrikler....
.....Elbette burada adı geçen tren o bildiğimiz KARA TREN değil. Elektrikli ve günde en az 20 bin kişinin işine, okuluna ve eş dost ziyaretine gittiği moder sayılabailecek trenlerdi. .....Bu tren yollarını bahane ederek o güzelim tarihi HAYDARPAŞA GARI'nı turim ve konaklamaya açıyorlar. İsyanımız bunadır. Bu konuda Yazılar sayfasında da EL İNSAF adlı kısa bir yazım var. .....Okuyan ve yorumlayan duyarlı yürek sahibine teşekkğr ediyorum. ....Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
İlmik ilmik nakış gibi hayatın gerceklerini işlediniz harika dizelerinizde...
Gönül sesinizin farklı bır kafiye duzeniyle,dizelere aktarımı muhteşem ... Oldukça etkili ve gercek söylemlerdi ...Muhteşem dizelerdi yüreğe dokunan ...
....Yaptığı övgü dolu yorumlarla gönlüme moral ve kalemime güç veren yürek sahibine en içten duygularımla teşekkür ediyor, saygı ve sevgilerimle selamlıyorum. ....Sağlıkla kalın, mutlu kalın.
Sevgili hocam,bu dizelerini imkanım olsada uyuyan halkıma duyurabilsem,elimizden her şeyimiz alınıyor tek tek ama bir insandan ses çıkmaması çok büyük bir talihsizlik,yüregine sağlık,kutlarım. Saygılarımla........
.....Yüreğime ve kalemime güç veren yorumlarını esirgemeyen duyarlı yürek sahibine teşekkür ediyor, saygılarımla selamlıyorum. ....Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
Yüreğine sağlık kardeşim bir tüekü vardı kara tren gelmez oldu düdüğünü çalmaz oldu Ah işte gerçekleşti bu günler ayan mı olmuş beste yapanlara gerçek satırlar okudum Daim ol
.....Yüreğime ve kalemime güç veren yorumlarını esirgemeyen duyarlı yürek sahibine teşekkür ediyor, saygılarımla selamlıyorum. ....Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
.....Yüreğime ve kalemime güç veren yorumlarını esirgemeyen duyarlı yürek sahibine teşekkür ediyor, saygılarımla selamlıyorum. ....Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
.....Yüreğime ve kalemime güç veren yorumlarını esirgemeyen duyarlı yürek sahibine teşekkür ediyor, saygılarımla selamlıyorum. ....Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
.....Yüreğime ve kalemime güç veren yorumlarını esirgemeyen duyarlı yürek sahibine teşekkür ediyor, saygılarımla selamlıyorum. ....Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
Sayın PULAT bu güncel olaya zamanında yetişerek aydırmaya çalışan güzel bir şiir yazmışsınız.Ancak, baydırdılar ayılamıyoruz maalesef...Ayıldığımızda çok geç olmaz inşallah.Tebrik eder, uyanık duran yüreğinizi selamlar ve saygılar sunarım.
.....Yüreğime ve kalemime güç veren yorumlarını esirgemeyen duyarlı yürek sahibine teşekkür ediyor, saygılarımla selamlıyorum. ....Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
.....Yüreğime ve kalemime güç veren yorumlarını esirgemeyen duyarlı yürek sahibine teşekkür ediyor, saygılarımla selamlıyorum. ....Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
.....Yüreğime ve kalemime güç veren yorumlarını esirgemeyen duyarlı yürek sahibine teşekkür ediyor, saygılarımla selamlıyorum. ....Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
BUNDAN İYİ PRETOSTO OLMAZ OCAM
KALEMİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK