Gurbetim ve hasretim Yeşil çınarım özlemim Sensiz bu ilk bayramım olacak Bir yanım yarım, yaralı, eksik Çok uzaklarda olsanda bilki Yüreğim dualarım seninle Sabır yeşil çınarım sabır Sayılı günler geçecek Yaradanın izniyle hasret bitecek Dilim söylesede yüreğimi teselli Etmiyor özlemin terki diyar eyliyesesim Gelir gün ve gecemde gözyaşlarım yağmur Olur yüreğime yağar her dakika Kardeş sanıyorlar görenler bizi Bu ilk ayrılığımız gurbetimiz Dayan yüreğim dayan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeşil çınarım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeşil çınarım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gurbetim ve hasretim Yeşil çınarım özlemim Sensiz bu ilk bayramım olacak Bir yanım yarım, yaralı, eksik Çok uzaklarda olsanda bilki Yüreğim dualarım seninle Sabır yeşil çınarım sabır Sayılı günler geçecek
annecim ALLAH tan dilerim en kısa zaman içinde kavuşursunuz çok güzeldi yüreğinize sağlık .. saygılar :)) kızın..
tebrikler zordur ayrı geçen bayramlar öncelerini beraber paylaştıklarımız sevdiklerimiz yoksa yanımızda....
zordur bayram gelrken gözlerin uzakları nişana almaları alıp da yakınlığı görememeleri...
zordur ayrı geçen bayramlar hele çocuklukta birlikte topladığımız birlikte çamura düştüğümüz arkadaşlarımız yoksa ya da büyükken ev ev dolaşıp şeker toplamamak iyi bayramlar demeden selam beklemek zordur zordur ayrı geçen bayramlar zor-dur... MESELCİ
Arkadaşlar yeşil çınarım büyük oğlum vatani görevini yapmakta şu anda ALLAH kısmet ederse kurban bayramında izine gelecek değerli yorumlarınız için hepinize çok tşk..şiir dostlarım.
Ben gurbette değilim, Gurbet benim içimde.Demiş ya Kemalettin Kamu... gurbeti yaban ellerde değil,yüreğinde yaşayan size şairane bir selam.Çok güzel olmuşKaleminize ve yüreğinize sağlık. Muhabbetle...