Kanatlarım çırpındı seni aramak için Her dağın arkasında gölgem yatardı bil ki! Aklımı kemirenler ’’ neden, nasıl, ve niçin ’’ Bu hasret türküsüne bir adımlık yol vardı Bu âhlar çekişimin ne sonu var, ne ilki Sana yazdığım her söz yedi cihan kadardı ...
Yaralı güvercinin ağrısına ilacım Her düşen yapraklarda ruhun vardı bilesin! Yer ve gök devrilse de, ben hep sana muhtacım Kördüğüm olan an’a bilmem bizi kim sardı Gözlerini okudum ne kinsin, ne hilesin Sana yazdığım her söz yedi cihan kadardı ...
Aklı-selim dediğim anlamadı derdimi Can aynalar doğruyu söyleyecek nasılsa! Söylesene her seven muradına erdi mi? Güneşe hasret günüm.. yağmur, rüzgar, ve kardı Yüzüme gülen eller cehennemde asılsa Sana yazdığım her söz yedi cihan kadardı ...
İkaz verdim dikene, geri ittim elimle Gül’ü seven aşığın yüzünde güller açar Ben hep seni istedim ve sevdim helâlimle Alnından öpülesi benim namusum ardı Kuşun kanadı yoksa kanatsız nasıl uçar Sana yazdığım her söz yedi cihan kadardı ...
Geçiremem ömrümü ömür boyu cinnette Sevenin lügatına yakışır mı mazaret? Dilimizde dua var .. kavuşuruz cennette Aşk bilmezin kelâmı dilimi böyle yardı Seni hiç unutmadım, unutursam mezar et Sana yazdığım her söz yedi cihan kadardı ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YEDİ CİHAN KADARDI ..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YEDİ CİHAN KADARDI ..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kaz verdim dikene, geri ittim elimle Gül’ü seven aşığın yüzünde güller açar Ben hep seni istedim ve sevdim helâlimle Alnından öpülesi benim namusum ardı Kuşun kanadı yoksa kanatsız nasıl uçar Sana yazdığım her söz yedi cihan kadardı ...
Geçiremem ömrümü ömür boyu cinnette Sevenin lügatına yakışır mı mazaret? Dilimizde dua var .. kavuşuruz cennette Aşk bilmezin kelâmı dilimi böyle yardı Seni hiç unutmadım, unutursam mezar et Sana yazdığım her söz yedi cihan kadardı ...
Gül’ü seven aşığın yüzünde güller açar
Ben hep seni istedim ve sevdim helâlimle
Alnından öpülesi benim namusum ardı
Kuşun kanadı yoksa kanatsız nasıl uçar
Sana yazdığım her söz yedi cihan kadardı ...
Geçiremem ömrümü ömür boyu cinnette
Sevenin lügatına yakışır mı mazaret?
Dilimizde dua var .. kavuşuruz cennette
Aşk bilmezin kelâmı dilimi böyle yardı
Seni hiç unutmadım, unutursam mezar et
Sana yazdığım her söz yedi cihan kadardı ...
gönlüne kalemine sağlık