(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GüLüŞLeRiNi ÖRT GeCeYe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GüLüŞLeRiNi ÖRT GeCeYe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öyle bir yare varsa yara ne yapar kanasada kanamasada kime ne Naif bir anlatım SEVDAYA HÜZZAM VE HİÇRAN İLE KARIŞIK güzel içerikli şiir DÜŞMÜŞ .. KUTLARIM
“Gülüşlerle gecenin üzerini örtmek !?...” Harika bir duygu bu aslında ! Tüm Betimlemeler ise ustaca…
Gece’den çok insanın ruhunu sarar Hiçbir şey ısıtmaz lakin o denli, İnsanın içini “Gülüşler” Kadar… En aydınlatıcı bir güç’tür ayrıca, Işık saçar gecenin karanlıklarına ! Ve merhem olurlar tüm yaralara Dudaklar “gülmeye” başlayınca… En mucizevi tarafı da, Mutluluk bahşetmesidir “Gülme’nin” Aşk’lara !!!... Gülmeli derim o zaman her fısatta Doldurup gülmeleri yürek azığına, Ancak o zaman düşmeli aşk için yollara ?!... …………………………………………….....
Tebrikler !!......................... Duyan ve düşünen yüreğe !!!...
Onatça tarafından 1/22/2012 10:43:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
......Son zamanlarda okuyup ta kendimi bu kadar içinde bulduğum bir şiir anımsamıyorum. ......Görselinden,sevdasına, özlemine herşeyi ile mükemmel dizelerdi. Okumaktan büyük bir keyif aldım. ......Hisseden yürek ve yazan usta kalem sahibini içtenlikle kutluyor, en güzel sevgi çiçeklerini bırakıyorum sayfanızın bir kenarına. ......Yüreğinizden sevgiyi, kaleminizden şiirleri eksik etmeyin. .....Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
selamlar