keşke elimde bir sihirli deynek olsa geri alabilsem zamanı. akşam ki ilk haline, döndürebilsem seni. ve yeniden, en baştan başalyabilsek geceye.
ağlasam afferder misin?
bana yazmadığın her saniye kanser oluşturuyor kalbimde. ölecek gibi oluyorum ya hani, ölsem bundan daha iyi; canım bu kadar acımaz hiç olmazsa.
birgün benimde kelimelerim bitecek, gözlerimde kuruyan damlalar misali; ki bir ömür sürmez, hiç bir yakarış. ama son sözümü söylemedim daha, lafı uzatıyorum, ısrarla. biliyorum ki benim susmam biliyorum ki benim küsmem yaşayan birinin dünyada ölmüş hali. ölen bir adamın geri dönmez hali.
ağlasam affeder misin?
artık söndü ışıkların; günün ortasına gece mi indi ne? Allah yardımcısı olsun aşıkların, alıp götürsün onları ayrılık mevsiminden, sevda iklimine!
ben gidiyorum, gölgem olur musun?
son sözümü söylemedim, hala lafı uzatıyorum ısrarla...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYRILIK MEVSİMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYRILIK MEVSİMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.