SEVDALI BİR ŞEHİTTİR O VATAN TOPRAĞINA DÜŞÜP ,CANINI ALLAH’A TESLİM ETMİŞ! SEVDASIYLA, VATAN İÇİN YOLA DÜŞEN, AZİZ BİR ŞEHİTDİR O, SEVDİĞİNİ YABAN ELLERDE ,VATAN UĞRUNA TERK ETMİŞ! HASRET ŞİMDİ ANA KUCAĞINA, SUSAMIŞTIR YARİNİN GÖZ YAŞALARINA! VE VATAN TOPRAĞNDA ŞEHİT DÜŞMÜŞTÜR MEHMED’İM! GÖZLERİN DE ANASI, ELİNDE YARİNİN RESMİ. VE DUDAKLARINDA VATAN SAĞOLSUN NAMESİ, VE KAPAMIŞTIR GÖZLERİNİ MEHMED’İM. ONU BÜYÜTÜP,ONU KUCAKLAYAN VATANININ TOPRAĞINDA,ŞEHİT DÜŞMÜŞ! ONA BORCUNU ÖDEMİŞ, CANINI SEVE SEVE FEDA ETMİŞTİR MEHMED’İM. ARDINDA AĞLAYAN ANASI,GURUR DUYAN MAĞRUR BABASI, VE GÖZÜNDE ARTIK NEMİ DİNMEYECEK , HÜZNÜ HİÇ BİTMEYECEK,,, BİR SEVDALISI KALMIŞTIR! AMA MEHMED’İM HEP ONLARIN YANINDA OLACAK,GÖRMESE DE GÖZLERİ, HİSSETMESEDE ELLERİ,MEHMEDİMİN GÖZLERİ YARİNİN GÖZLERİNDE ,ŞEHİDİMİN ELLERİ ANASININ O SICACIK ELLERİNDE OLACAK! EY MEHMED’İM! EY AZİZ ŞEHİDİM ! BU VATAN, BU TOPRAK, SEN BAĞRINDA YATTIKÇA ,HİÇ KİMSE BİR PARÇASINI, BİR DİRHEMİNİ BİLE KOPARAMAYACAK! EY MEHMED’İM !EY AZİZ ŞEHİD’İM! ŞEHİTLİK MADALYAN, YATTIĞIN KARATOPRAK ŞEREFİN,UĞRUNDA ÖLDÜĞÜN VATAN EBEDİ YURDUMUZ OLSUN! VE BİRKEZ DAHA VATAN SAĞOLSUN,VATAN SAĞOLSUN, VATAN SAĞOLSUN!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEHMED'İM AZİZ ŞEHİDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEHMED'İM AZİZ ŞEHİDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
EY MEHMED''İM !EY AZİZ ŞEHİD''İM! ŞEHİTLİK MADALYAN, YATTIĞIN KARATOPRAK ŞEREFİN,UĞRUNDA ÖLDÜĞÜN VATAN EBEDİ YURDUMUZ OLSUN! VE BİRKEZ DAHA VATAN SAĞOLSUN,VATAN SAĞOLSUN, VATAN SAĞOLSUN!
tebrikLer dostum,çok güzeLdi...