Her seher vaktinde tan atışında, Yükselen ezan sesleriyle duamdasın. Yakan güneşin her batışında, Gecenin matemine inat yanımdasın.
Mümkün değil seni unutmak, Sen benim ilk ve sonbaharımsın…
Bir tek bahar tanıdım, O baharı seninle yaşadım… Bana göre değil ikinci baharlar, Bilmem zor mu anlatmak? Beni sevenler anlar.
Şimdi gözlerim kapalı başka gözlere. Yemin ettim bir kere, Efsunladım kendimi. Dudaklarım kilitli öpüşlere.
Sende efsunlusun; Efsunlusun gözlerinden, Efsunlusun teninden. Efsunladım yüreğinden. Ne ben başkasını sevebilirim ne de sen. Sen benimsin, Ben senin…
Yüzlerce kez tavaf ettim kalbini, Sen farkında olmadan… Artık sevmeyeceğim dedim, Kırk yeminler bozdum vazgeçemedim. Yandım, Yandım, Kül oldum. Her gece yemin ettim, Sabah olmadan bozdum.
Karanlıklarda, Rüyalarda, Her dakikamda, her anımda seninleyim, Ellerin ellerimde; karanlıklarda… Gözlerin gözlerimde; rüyada olsa…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EFSUNLADIM SENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EFSUNLADIM SENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.