Birisinin adı savaş, birinin adı barış Biri aç birisi tok, ya savaş ya da barış Finalin adı zafer, netice ekmek lavaş Evli evsiz fark etmez, hemen başlasın yarış.
Tam iki seçenek var, biri geniş biri dar Mevsim yaz hava sıcak, ya da kış her taraf kar Eldeki imkânları, sizce nasıl paylaşsın Seç birisini kardeş, hem savaş hem barış var.
Bu ikiliden biri, çok güçlü devlet olsun Öteki rakip ise, çok zavallı kul olsun Ezici bir çoğunluk, nasıl bir karar versin Verilecek bu karar, tarihi milat olsun.
Geldik en son kıtaya, şimdi karar zamanı Her maçın rövanşı var, sakla gelir zamanı Mutlak adalet der ki: savaş yasak barışın Büyük ezmez ezdirmez, zamanbarışzamanı.
ATATÜRKİYE Diyor ki:: "Yurta Sulh Cihanda Sulh..!"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zaman Barış Zamanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zaman Barış Zamanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geldik en son kıtaya, şimdi karar zamanı Her maçın rövanşı var, sakla gelir zamanı Mutlak adalet der ki: savaş yasak barışın Büyük ezmez ezdirmez, zaman barış zamanı.
ATATÜRKİYE Diyor ki:: "Yurta Sulh Cihanda Sulh..!"
Her maçın rövanşı var, sakla gelir zamanı
Mutlak adalet der ki: savaş yasak barışın
Büyük ezmez ezdirmez, zaman barış zamanı.
ATATÜRKİYE Diyor ki:: "Yurta Sulh Cihanda Sulh..!"
evet güzeldi çok güzel saygılarımla herdaim