(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rauf Denktaş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rauf Denktaş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben şiir okuyacağımı düşünerek gelmiştim lakin sadece bir duyuru ile karşılaştım ve sanırım yorum yapanlar bunuda şiir olarak görmüşler burdan çıkarılacak sonuç okumadan yorum yapıldığı oluyor ....
Hanımefendi; mücadele diyince Denktaş' ı anmak gerekir...Mücadelenin yılmaz temsilcisidir...Hükümetimiz maalesef desteğini çekti ama, o mücadelesine devam etti...Ta ki ; hasta yatağında son nefesini vermeden öcesina kadar...Bir ulu çınarı yitirdik kendisine Allah'tan rahmet, milletimize baş sağlığı ve siz kıymetbilir Hanımefendiye saygılar sunuyorum.
merhaba. evet. rauf denktaş öldü. lakin bunun şiir kısmında taziye kabul etmekle alaksı ne. ve bu kadar kişi de buraya yorum mahiyetinde taziye bırakıyor. allah aşkına bunun neresi şiir. Rauf Denktaş
KKTC Kurucu Cumhurbaşkanı Rauf Denktaş hayatını kaybetti değerli bir devlet adamıydı Allah rahmet etsin...
Allah rahmet eylesin..Allah mekanını cennet eylesin değerli bir devlet adamıydı .Kıbrıs türkleri için elinden ne gelirse yaptı.Bu vefakar dizelerinizi canı gönülden kutlarım saygı ve selam ile..
Allah rahmet etsin.Bir televizyon kanalında onunla ilgili konuşmalar, başsağlığı dileklerini dinledim ve şu anda: Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır /Toprak eğer ölen varsa vatandır, şiirini coşkuyla okuyuşunu dinledim. Korkusuz bir özgürlük savaşçısıydı.Kuzey KıbrısTürk Cumhuriyeti'nin bağımsızlığı için ölene değin çalıştı. Son nefesinde bile Kıbrıs rum liderine seslendi. Mekânı cennet olsun..
Hatırlayıp, hatırlattığınız için teşekkürler, tebrikler..
glenay tarafından 1/14/2012 12:34:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
glenay tarafından 1/14/2012 12:45:28 PM zamanında düzenlenmiştir.