oyuncaklarıma doyamadım çaresizliklerimde tükendim bebekken yaşlandım anne damağımda süt kokusu
hayal pencerem kapandı serçeler konmaz oldu şefkat pervazıma çirkinlikler hüzünle üşütür yangınlarımı bu kez çok acı hıçkırıklarım
gördüklerim anlattıkların değil kötülükler çiğnedi altında kaldım gerçekleri neden anlatmadın içim kanıyor anne
gecelerimden ninnilerin firar etmiş kirpiklerime endişeler tünemiş çaresiz günahlarda kirlendi duygularım gülümsemelerim is pas içinde göz yaşlarım artık tatlı değil
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRETİMİ DİNDİR ANNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRETİMİ DİNDİR ANNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MUTEŞEM ....ŞİİR....MUTEŞEM YORUM..... MUHTEŞEM KARA KALEM ÇİZİMİ.........
İLMİK İLMİK EMEK VE DUYGUİŞLENMİŞ........
ANNELERİMİZİN KOKUSU ....ANNELERİMİZ BİZİM BAŞ TACIMIZDIRLAR.......ANNELERİMİZ BİZİM KAHRAMANLARIMIZDIR,, BU KAHRAMANLIK ANNE SEVGİSİ ,,ANNE ÖZLEMİDİR.......
BEN ÇOK DUYGULANDIM......HÜZÜN ŞİİRİYDİ.....ÜZGÜNÜM.......
Merhaba değerli kalem...sayfama hoş geldiniz...Güzeli gören ve güzel söylemlerle poziitif katkı sağlayan yüreğinize teşekkürler...tanışdığımız için mutlu oldum...saygı ile...
bütün çiçekler anne kokarmış toprağında açanlarsa sensin başka yerde rayihası olmayan
özlemin yaktı bitirdi anne ya rüyalarımda gel öpücüklerinle seni bana geri ver
ya da çağır yanına hasretimi dindir artık anne
Yüreğinize sağlık kutluyorum sizi ve güzel şiiirniziz,6 yaşında anne sevgisinden mahrum kaldım rüyalarıma dahi girmiyor çünkü tanımıyorum güzel ve kıymetli annemi,selam ve dua ile..Tüm annelere Rahmet diliyorum..
Hayran kaldım sayfadaki sanat buluşmasına. Şiirin güzelliği, yorumun uyum ve güzelliği, resimdeki başarı hepsi bir arada. Candan kutlarım, selamlarımla
bütün çiçekler anne kokarmış toprağında açanlarsa sensin başka yerde rayihası olmayan
özlemin yaktı bitirdi anne ya rüyalarımda gel öpücüklerinle seni bana geri ver
ya da çağır yanına hasretimi dindir artık anne
Annenin kutsallığını....anneye özlemi...ne güzel işlemişsiniz ...anne sevgisi asla çıkmaz yürekten... Kutlarım duygulu eserinizi...etkili yorumu...güzel karakalemi...emeklere ,gönüllere sağlık dost şair...saygılar...
bütün çiçekler anne kokarmış toprağında açanlarsa sensin başka yerde rayihası olmayan
özlemin yaktı bitirdi anne ya rüyalarımda gel öpücüklerinle seni bana geri ver
ya da çağır yanına hasretimi dindir artık anne HER ZAMANKİ GİBİ ÇOK ÇOK GÜZEL VEE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI HARİKA BİR YORUM İÇİNDE HAYRÜNİSA HANIMIN..KUTLUYORUM HER İKİ YÜREĞİ VEDE EMEĞİ..
yarınları birileri götürmüş dünlerime baykuşlar konmuş bu gün var sadece ellerimde içinde elemler .....
Gözü yaşlı okudum dinledim hocam.. Anneler hepimizin ortak sevdası.. Resminizle bütünleşen emeğinizi alkışlıyorum.. Hayrünisa arkadaşımı da kutluyorum.. Saygılarımla..
ahhh, bu anne siirleri..annelerin elinde olsa ølümsüz olur, yavrularinin dertlerini sonsuza kadar üzerlerine alirlardi...hüzünlüydü tebrik ederim kaleminizi,ve nisamin yorumunu da....kara kalem calismaniz da cok güzel kutlarim üstad...saygilar her iki kaleme de
Anne şiirleri çok içimi acıtır, belki de yıllar önce anamı kaybettiğim içindir.Çocukluğumu içimde unutmadım. Dolu dolu yaşadım Mahalle aralarında oyun oynayarak kavga ederek dövüşerek büyüdüm. Belki de çok erkekli evde, tek kız olmanın güzelliği oldu bu.Ama biliyorum ki her çocuk şanslı değil ,hele de ana yoksa başlarında.. Çocuk olmadan büyüyorlar yaşama Çocuklar hep kanıyor .Gülmeyi unutuyorlar.Ana kokusu bilmeden ana diye ağlayamadan büyüyor bu çocuklar. Yarınları olmadan yaşama tutunmaya çalışıyorlar.Ana kokusu ne güzeldir, ne kadar büyürse büyüsün evlat her zaman anaya muhtaçtır işte.Çok hüzün ama çok güzeldi.Yorumlayan yürek de ''ana'' gibi okumuş, bu yüzden içim çok acıdı.Eminim sizi görüyor ve yanağınıza anne öpücüğü konduruyordur her gece, bundan emin olun lütfen.Yüreğinize emeğinize sağlık. Resim de bir harika Sevgilerde kalın hep.
Merhaba, yazmada da şiirdeki kadar başarılısınız...Yazmayı çok severim...Hele de gerekiyorsa...Biirbiriimizi tanımadan ortak güzel gerekçelerde tanışma fırsatı bulduk...üretilen güzellikler için bedava olan bir kaç anlamlı sözü birbirimize armağan etmek ne kadar güzel...Mutluluk bazen küçük pozitif kırıntılarda saklıdır...Bunları mutluluğa dönüştürmek bizlere bağlı...Temelde karamsat biri değilim...Çok duygusal ve sevgi dolu yüreğim hassas..herkesin mutlu olmasını arzularım...Acılarını azalmak için vesile ararım...bazen kendimi herkesin derdi ile hemhal olan "sarı çizmli Mehmet ağa" yahutta "Marko paşa sanırım"...Bütün bunları nadide dizeleriniz için yazdım...Zamanınız olursa "makale" bölümünde "sevgi eğitimi" yazılarım var...Teşekkürler...saygılar....mutluluklara uçan kelebeklerin kanadında olsun duygularınız...
Anneye yazılmış çok duygu dolu dizeler... Ama hayata iken kıymetini bilen çok az. Onalr bizim başımızın tacı... Annenizin mekanı cennet olsun. Karakalem çalışmanız harikulade, bayıldım...tebrik ediyorum Sevgilerimle...
merhaba Canan hanım...bütün ortak acı ve tatlı günlerin hatırasına tüm annelere diye düşündüm...Pozitif katkılarınızdan mutlu oldum...teşekkürler...saygı ile...
Merhaba değerli kalem...Hepimizin anne ortak paydasınsa duyguları aynı...umarım acı da olsa hoş bir ayrıntıyı yeniden yaşamışsınızdır...Göz yaşlarınız yeni acılar için olmasın umarım...teşekkürler...
Nedense her anne şiirinde sevgi ve hüzün yan yana dır. Hiç kimse sevemez insanı annesinin sevdiği kadar ve hiç kimse üzemez annesinin üzdüğü kadar,çünkü yokluğu devasız yaradır tıpkı varlığı yaşam nefesi olduğu gibi. Rabbim yaşayanlara ömür,var edici aşka gidenlere de Firdevs'i versin.
Yüreğine sağlık hocam çok güzel bir ana çağrısı Ölen analarmıza Allah rahmet eylesin yaşıyan ananın kadri bilinsin Ben anamı çocuk yaşta kaybettim analı çocuk kınalı çocuk derler Yinede ölüm senden uzak kalsın güzel şiirler yaz Daim ol
bütün çiçekler anne kokarmış toprağında açanlarsa sensin başka yerde rayihası olmayan
özlemin yaktı bitirdi anne ya rüyalarımda gel öpücüklerinle seni bana geri ver
ya da çağır yanına hasretimi dindir artık anne
Ne yorum yazayım şimdi bilmiyorum.Yine beni ağlattınız.Evet haklısınız.Bütün çiçekler anne kokar. Hele insanın kendi annesinin rayihası hiç bir çiçekte yoktur. Duygular oldukça karamsar olsa da harika bir serbest şiirdi. Hem şiir de hem resimdeki başarınızı kutluyorum.Yeteneğiniz daim olsun efendim. Selam saygılar.
Merhaba...anneleri için daha güzellerini diyebilsek yüreklerimiz...Çok anlamlı gönül mesajları göndermişsiniz...her biri bir demet gibi...Sizlerin de çok yönlü başarılarınız takdirlerimizde....Katkılarınız için yürekten teşekkürler değerli kalem...saygı ile..
merhaba efendim yine sevgi bahçesinde annem şirini yorumlamak bilseniz benim için annem demek öyle zor öyle tadına doyulmaz bir duygu kendim yaşlandığım halde annem dediğimde yine küçük yaramaz bir çocuk olurum farkına bile varmadan annem rahmetl, oluncaya kadar yine ona yaramazlık yapan yanında olduğumda yanaklarını mıncıklayıp durmadan öpen yaramz bir kızdım annem durmadan dur deli kız yaramaz kız der yinede dayanamaz hep gülerdi sen benim gülme ağacım meleğimsin derdi işte hep anne dediğimde burnumun direği sızlar akan yaşlara mani olamam yine çok ugraştım ağladımı kimseler anlamasın diye bütün ANNELER ÇİÇEK KOKAR hani bebeklerin GIDIĞINI KOKLAYINCA CENNET GİBİ KOKARYA YOK YOK ANNEM KOKUKUYOR ANNEM GİBİ KOKUYOR efendim ANNELERİ YAŞAYANLAR BU GÜZELLİKLERİ DOYA DOYA YAŞASINLAR KOKLASINLAR SEVSİNLER BİR DAHA BULAMAYACAKLARI SEVGİYİ VE O GÜZEL KOKUKUYU DOYA DOYA KOKLASINLAR EFENDİM sevgi çiçekleri bırakıyorum güzel yüreğinize sevgi ile kalın
siyahgecem tarafından 1/13/2012 6:21:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba değerli kalem,nadide ses...çok anlamlı ve eşsiz olmuş şiir...sonuna kadar dinledim...çok hoş olmuş....Yüreğine emeğine sağlık...Çok da yakışan bir resim seçtim...Çok yakıştı....çok teşekkürlerimi ve saygılarımı gönderiyorum...
anaalrımız başımızın tacı,gönlümüzün ilacı....cennet analrın ayakalrı altına serilmişse muhakkakki onların değerli çok ama çok kıymetlidir.kalanlara sağlıklı günler ahirete göç edenlere mevlamdan rahmet diliyorum
HOCAM HARIKA BIRSIIR VE ABLAMIN YORUMUYLA HARIKA IKI GUZEL YUREK BIRLIKTEGINDE HUZUN DOLU BIR SIIR ANNELER AH SEVGI DOLU YUREKLERI ILE OZLEM DOLU EVLATLARIN ICLERINDE .ANNELERE SEVGILERANLATILMAKLA BITMEZ OZLEMLERDE BEBEKLIKLEN BUYUKLUKLERE VARAN BIR YASAMDA ANNE OLUNCA DA ANNELERIN KIYMETI VE BABA OLUNCA DA BABALARIN KIMETI BILINIR YASARKEN HER ZAMAN ANNE VE BABALARIN KIYMETINI BILELIM .SEVGIYLE SARILALIM.COK HUZUNLU BIR SIIR .SEVGIYLE KALIN.
değerli şiir dostuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu harikaların harikası anne kokan şiiri selamlayorum yüeeğinize saglık kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan
ya rüyalarımda gel öpücüklerinle
seni bana geri ver
ya da çağır yanına
hasretimi dindir artık anne
Yürek sesinizi kutluyorum dost kalem
anne özlemini öyle güzel anlatmışsinizki
tebrik ederim kaleminiz daim olsun...