(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNŞALLAH! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNŞALLAH! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kapımı değil de kâlbimi çaldın Baktıkça gözüne aklımı aldın Sırra kadem bastın saklımda kaldın İki gönül bir sır çözer inşallah!
Çok hoş bir ibare; "Kapımı değil de kâlbimi çaldın" Şiir incilerle dolu...Ben de dizelere yıldızlar saçıyorum...Paylaşmak şanstı gerçekten...tebrikler...
acıdım vallahi.. sen çok fena tutuşmuşsun arkadaş. sana itfaiye falan da yardımcı olamaz. o güzel iki göz bir gün gözlerinin içine düşer inşallah... saygılarımla: rrakdora
Şaban Bey Dostum; Gördüğün güzelin gözünün içine bakarsan işte böyle yakar kavururlar seni. Ardından da böyle dua okuttururlar sana. Nedir bu yaşta sevdalanmak genç kızlara ? :)) Sevdanın yaşı yok ,hoş karşıladım ama her şeyin bir zamanı var bilirsin. Nasıl ki doktorlar hastalanmamak için, bu yaştan sonra şunu bunu yemeyeceksin deyip diyet listesi veriyorlar ya, gönül doktorları da olsaydı senin gibi böyle yanmamak için, şuna buna bakmayacaksın diye göz diyeti verirler di herhalde.
Dostum güzele takılıp kalmışsın ya ben de sana takılmak istedim gecenin bu vaktinde. Hoş karşıla sen de beni. Güzel şiirinle gülümsetmekle kalmadın gençliğimizi de hatırlattın,sağol. Tebrikler. SAYGILARIMLA.
Baktıkça gözüne aklımı aldın
Sırra kadem bastın saklımda kaldın
İki gönül bir sır çözer inşallah!
Çok hoş bir ibare; "Kapımı değil de kâlbimi çaldın" Şiir incilerle dolu...Ben de dizelere yıldızlar saçıyorum...Paylaşmak şanstı gerçekten...tebrikler...