(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR ÇOCUKLUK PARKI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR ÇOCUKLUK PARKI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu kadar güzel şiir yazan usta bir kaleme ,benim yazdığım şiir böylesine güzel bir şiir yazdırmış. Onore ettiniz beni. Keşke hep çocuk kalsak büyümesek hayata.Babamızın yaptığı şeytan uçurtmalarını özgürce uçursak gökyüzüne. Salıncaklarda sallansak,çığlık çığlığa bağırarak ortalığı ayağa kaldırsak.. ''Baba hadi daha yükseğe.''diyebilsek. Dönebilsek keşke çocukluk masallarımıza.. Çok hoş ve çok şık bir şiir. Teşekkür ediyorum inceliğiniz için. Yüreğinize emeğinize sağlık. Sevgilerde kalın.
Çok güzel gerçekten dilerim şarkı olur bu gönül gözünden dökülenler.O kadar naif ve güzel ki.Üstüne söz yazılamıyor bile.Çok güzel bir armağan.Çok teşekkür ederim size.Yürek sesiniz hiç susmasın diliyorum hep yazın lütfen.Sevgilerde kalın.
Şiiriniz o kadar güzeldi ki, ılık ılık kan damlar gibi damladı yüreğime...Ve bunlar ister istemez döküldü dilimden. Bu da size armağan bir şarkı olsun ve bir gün bestlenir kısmet olursa...
Şiiriniz o kadar güzeldi ki, ılık ılık kan damlar gibi damladı yüreğime...Ve bunlar ister istez döküldü dilimeden. Bu da size armağan bir şarkı olsun ve ve bir gün bestlenir kısmet olursa...
sayın edebiyatdefteri.com şairi muterem Şaban Aktaş (ara sıra facebook'a gidiyor o ayrı mesele)
incelikle işlenmiş bu güzel nazire şiirinizi favorilerime aldığım gibi + Puan ( yok bu olmadı puana kapalı) + Yorum ve de bildiğim tüm laleleri yapraklarına onlarca yürek asarak sayfanıza kopya edi.. pardon yolluyorum.
keşke başka seçenekler de olsaydı, onlara da birer birer tıklardım ama şimdilik bunlarla idare ediniz.
son olarak da selam, sevgi, saygı, hürmet, muhabbet velhasılı bildiğim ne varsa postalıyorum profesör Hilmi Yazgı
Çok teşekkür ediyorum vefalı güzel dost. Sanattan anlayan bir insanın yorumu ile onure edilmek ayrıcalıklı bir mutluluk. Ben de sıladan gurbete sevgi yüklü selamlarımı ve saygılarımı gönderiyorum. Sağlıcakla esen kalınız.
İmrenerek okudum, saygı ve selamlarımla...