Bıktım usandım artık, kalbime acı ekti Hâlbuki çok severdim, yâr bu âlemde tekti Bunu hiç bilemedi, beni yâr bilemedi Bugün bir başkalık var, canım sevgili çekti.
Aşk bir ömür götürdü, gurur yaptım boşuna Gözlerin yeşil derken, bu giderdi hoşuna Canım dedikçe kaçtı, her an kin nefret saçtı Şimdi çok pişmanım ben, katlanmışım boşuna.
Çok şımarık bir şeydi, gözü gözüme deydi Şok olmuştum aniden, anlamadım ki neydi Meğer iltifat bekler, bu çok hoşnut ederdi İlk sınavda takıldı, lafa bakıp baş eğdi.
Yükseklerde uçardı, el sallasam kaçardı Denizde beraberdik, gülücükler saçardı Zenginlik istiyordu, bu huyu itiyordu Ben çok sevmeme rağmen, aşk nafile naçardı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Nafile Naçardı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Nafile Naçardı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yükseklerde uçardı, el sallasam kaçardı Denizde beraberdik, gülücükler saçardı Zenginlik istiyordu, bu huyu itiyordu Ben çok sevmeme rağmen, aşk nafile naçardı.
İçli şiirinizi kutlarım şair arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
Denizde beraberdik, gülücükler saçardı
Zenginlik istiyordu, bu huyu itiyordu
Ben çok sevmeme rağmen, aşk nafile naçardı.
İçli şiirinizi kutlarım şair arkadaşım.
Sağlıcakla kalınız...