(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOŞLUK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOŞLUK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen öyle bir düşer ki düşlerden yüreklere, bakar kalırsın.. Ne zaman oldu hangi zamanda gerçekleşti bu düşüş? .Sonra adı ölümsüz aşk olur.Sonrası mı? Ne sen sor ne ben söyleyeyim.. Çok anlamlı ve dolu doluydu toprağım.Yüreğine emeğine sağlık. Sevgimle İZMİR'le kal hep.
DENİZ_DERYA 35 tarafından 1/12/2012 12:39:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba bitanem her gediğimde tadına doyulamayan şiirlerinizi Okumak tan büyük tat alıyorum güzel yüreğin sesi yansıyor beyaz sayfalara sevgi çiçekleri bırakıyorum sevgi ile kal canım arkadaşım
Bir düşteyim Sınırsız. Bir bahçedeyim Duvarsız. Bir aşktayım Ölümsüz. Bir andayım Sonsuz. Zamanın Dışındayım…
Merhaba...bölesi gizemli sözcükleri şifreleyen yürekteki engin sevgidir sanırım...özellikle de zamanın dışında olduğunu hissetmek...Çok güzeldi imgeler...tebrikler...
Bazen kendimizin bile şaştığımız, sonrasından bi haber olduğumuz ufuktaki o son çizginin dahi kıskandığı duyguların esir oluruz çoğu zaman ve hayallerin sınırı yok. Gözler dalar gider akla musallat olan düşüncelerin girdabına, bir dönüş ki yaşanan zamanın çok uzaklarında... İnsanın gönlünde mayalanıp ne kadar da çoğalan ifadelerdi. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum...